▲
32
NJU wraca, 50 zł na BP, Carrefour, Sodexo, KFC, jakieś słuchawki i pendrive
Do skorzystania z oferty są uprawnieni tylko ci klienci, którzy nie korzystali z poprzednich ofert promujących nju na Grouponie.
dejmien
·
12:00, 19-05-14
Skorzystaj z okazji
Ocena: 82.00%
·
Głosów: 50
Komentarze (86)
26
121
dejmien
12:00, 19-05-14
#
Pytanko: jak oni to weryfikują?
a ja tu z innej beczki,ale w temacie telekomunikacji, czy ma ktos do odstapienia w mbanku w mokazjach 200 zl za zakup oferty orange??ma a nie wykorzysta:)
a ja tu z innej beczki,ale w temacie telekomunikacji, czy ma ktos do odstapienia w mbanku w mokazjach 200 zl za zakup oferty orange??ma a nie wykorzysta:)
Jesli kolego szukasz nadal tej promocji orange 200zł to ja posiadam nawet 2 sztuki, jesli ktos byłby zainteresowany to prosze pisac i sie dogadamy ;)
Rozumiem, że ten bon można wykorzystać tylko 1 raz ? W sensie, że jak zamówię jedzenie za 40 zł to 10 zł mi przepada ? Czy to jest jakaś karta ?
dostaje się AmKartę - czyli taki prepaid z 50 zł do restauracji AmRestu (kfc, pizza hut) - nic nie przepada
Dzięki wielkie ;) Widzę, że na grouponie nie skorzystałem z tej ofert wcześniej to może się skuszę. Jaka jest ważność takiej karty ?
Ja także nie dostałem voucheru. Skontaktowałem się NjuMobile i odpisali.
Promocja "nju z Grouponem" obowiązywała od 20.05.2014r. do 31.05.2014r.
Zamówienie o numerze XXXXXXX zostało złożone w dniu 19-05-2014, czyli poza
okresem obowiązującej promocji, dlatego też bon nie został Panu przesłany.
W opisie zakupionego vouchera z gruponu, nie ma żadnej informacji, że promocja obowiązuje w dniach 20-31.05.2014.
Promocja "nju z Grouponem" obowiązywała od 20.05.2014r. do 31.05.2014r.
Zamówienie o numerze XXXXXXX zostało złożone w dniu 19-05-2014, czyli poza
okresem obowiązującej promocji, dlatego też bon nie został Panu przesłany.
W opisie zakupionego vouchera z gruponu, nie ma żadnej informacji, że promocja obowiązuje w dniach 20-31.05.2014.
Ja złożyłem 30.05 i też nic jeszcze nie doszło. Inna sprawa że w regulaminie pisze że : " produkty zostaną przesłane na adres korespondencyjny podany podczas składania zamówienia w ciągu 14 dni roboczych od daty aktywacji karty " czyli data złożenia zamówienia nie ma większego znaczenia, jeśli była w przytoczonym wyżej okresie. Bo liczy się i tak i tak włączenie karty do sieci.
Ja również zgłosiłem swoja reklamacje. Niestety została odrzucona ponieważ została zgłoszona po 30 dniach od zakończenia terminu promocji (czyli 31.05). Uważam że to jest jawne oszustwo z strony nju. Świadomie nie wysyłają prezentów licząc że klient albo zapomni o tym albo jak wniesie reklamacje to i tak już będzie po terminie.
Bardzo bardzo złe postępowanie. Uważam że każdy kto zamierza skorzystać z promocji nju powinien się głęboko nad tym zastanowić.
Zgłoszę tą sprawę do rzecznika praw konsumenta. Zobaczymy czy coś to da.
Bardzo bardzo złe postępowanie. Uważam że każdy kto zamierza skorzystać z promocji nju powinien się głęboko nad tym zastanowić.
Zgłoszę tą sprawę do rzecznika praw konsumenta. Zobaczymy czy coś to da.
Ja jak najbardziej dołączyłabym się do zbiorowego zgłoszenia, wkurzyli mnie niemożebnie. Gdyby nie ta strona i to, że dzięki promocjom przez Was podanym dostałam bon na 50zł do Answear i prenumeratę Elle z innych promocji to byłabym bardzo bardzo zła, a tak jestem "tylko" bardzo zła. Tyle tylko, że ja do tej pory nie składałam reklamacji, bo obserwowałam sobie ten wątek i chciałam zobaczyć co odpowiadają na te reklamacje. Ja niestety złożyłam również jak niektórzy tu zamówienie 19 maja, więc nie wiem czy nie jestem w jeszcze gorszej sytuacji. Ale w sytuacji zgłoszenia nie wiem czy nie powinnam tej reklamacji złożyć. A może napiszmy o tej sytuacji do bloga "towar niezgodny z umową"? On ma dużą siłę przebicia, a nju i groupon pewnie nie chcą czarnego PRu.
Wysłałem zapytanie w ramach porady do UOKIK:
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: -----------------------------------------------
Data: 15 lipca 2014 10:29
Temat: Nieuznane reklamacje NJU mobile
Do: porady@dlakonsumentow.pl
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób możnaby złożyć skargę na firmę Orange Polska S.A. operatora sieci "NJU mobile". Sprawa dotyczy oferty jaka była sprzedawana w ramach serwisu Groupon (oryginalny link do oferty: https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/orange-polska-4/39067071). Oferta zakładała że klient korzystający z oferty sieci NJU mobile będzie mógł wybrać jeden z prezentów widocznych w ofercie Groupon po poprawnym aktywowaniu nowego numeru lub przeniesieniu numeru do NJU mobile.
Według postanowień oferty NJU mobile powinno wysłać wybrany przez klienta prezent w ciągu 14 dni od momentu aktywacji numeru w swojej sieci. W mojej sytuacji nie nastąpiło wysłanie wybranego prezentu. Spełniłem wszystkie warunki jego otrzymania ale wysłanie prezentu nie nastąpiło. Po złożonej reklamacji do firmy NJU otrzymałem odpowiedź że moja reklamacja została odrzucona ponieważ termin na składanie reklamacji minął po 30 dniach od daty zakończenia oferty czyli 31.05. Uważam że firma NJU jawnie nie wysłała żadnego prezentu chcąc w ten sposób oszukać klientów. Według warunków oferty przent powinien być wysłany kurierem co implikuje fakt że klient powinien dostać powiadomienie o wysyłce towaru. Tak więc rzekome wysłanie prezentu w ogóle nie nastąpiło.
W podobnej sytuacji do mojej jest również wielu innych klientów. Ślad wielu podobnych przypadków jest widoczny w ramach komentarzy które można przeczytać na następującej stronie:
http://mamokazje.pl/okazja/1072/nju-wraca-50-zl-na-bp-carrefour-sodexo-kfc-jakies-sluchawki
W jaki sposób można by złożyć wniosek grupowy do UOKIK w tej sprawie?
Załączam historię mojej korespondencji w ramach reklamacji którą złożyłem do firmy NJU mobile.
Z poważaniem,
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: -----------------------------------------------
Data: 15 lipca 2014 10:29
Temat: Nieuznane reklamacje NJU mobile
Do: porady@dlakonsumentow.pl
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób możnaby złożyć skargę na firmę Orange Polska S.A. operatora sieci "NJU mobile". Sprawa dotyczy oferty jaka była sprzedawana w ramach serwisu Groupon (oryginalny link do oferty: https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/orange-polska-4/39067071). Oferta zakładała że klient korzystający z oferty sieci NJU mobile będzie mógł wybrać jeden z prezentów widocznych w ofercie Groupon po poprawnym aktywowaniu nowego numeru lub przeniesieniu numeru do NJU mobile.
Według postanowień oferty NJU mobile powinno wysłać wybrany przez klienta prezent w ciągu 14 dni od momentu aktywacji numeru w swojej sieci. W mojej sytuacji nie nastąpiło wysłanie wybranego prezentu. Spełniłem wszystkie warunki jego otrzymania ale wysłanie prezentu nie nastąpiło. Po złożonej reklamacji do firmy NJU otrzymałem odpowiedź że moja reklamacja została odrzucona ponieważ termin na składanie reklamacji minął po 30 dniach od daty zakończenia oferty czyli 31.05. Uważam że firma NJU jawnie nie wysłała żadnego prezentu chcąc w ten sposób oszukać klientów. Według warunków oferty przent powinien być wysłany kurierem co implikuje fakt że klient powinien dostać powiadomienie o wysyłce towaru. Tak więc rzekome wysłanie prezentu w ogóle nie nastąpiło.
W podobnej sytuacji do mojej jest również wielu innych klientów. Ślad wielu podobnych przypadków jest widoczny w ramach komentarzy które można przeczytać na następującej stronie:
http://mamokazje.pl/okazja/1072/nju-wraca-50-zl-na-bp-carrefour-sodexo-kfc-jakies-sluchawki
W jaki sposób można by złożyć wniosek grupowy do UOKIK w tej sprawie?
Załączam historię mojej korespondencji w ramach reklamacji którą złożyłem do firmy NJU mobile.
Z poważaniem,
Otrzymałem następującą informację:
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Konsumenckie Centrum E-porad <porady@dlakonsumentow.pl>
Data: 16 lipca 2014 06:48
Temat: Re: Nieuznane reklamacje NJU mobile
Do: -----------
Dzień dobry.
Zgodnie z art. 919. § 1. 1 Kodeksu cywilnego Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie oznaczonej czynności, obowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać.
Ponieważ przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące przyrzeczenia publicznego nie ustanawiają odrębnych terminów przedawnienia roszczeń z tytułu niewykonania przez składającego przyrzeczenie zobowiązania, stosuje się przepisy ogólne KC. A te stanowią, że: Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata (art. 118 KC).
A zatem ograniczenie czasowe do 30 dni do dochodzenia roszczeń z tytułu niewydania prezentu jest niezgodne z powyższymi przepisami.
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Konsumenckie Centrum E-porad <porady@dlakonsumentow.pl>
Data: 16 lipca 2014 06:48
Temat: Re: Nieuznane reklamacje NJU mobile
Do: -----------
Dzień dobry.
Zgodnie z art. 919. § 1. 1 Kodeksu cywilnego Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie oznaczonej czynności, obowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać.
Ponieważ przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące przyrzeczenia publicznego nie ustanawiają odrębnych terminów przedawnienia roszczeń z tytułu niewykonania przez składającego przyrzeczenie zobowiązania, stosuje się przepisy ogólne KC. A te stanowią, że: Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata (art. 118 KC).
A zatem ograniczenie czasowe do 30 dni do dochodzenia roszczeń z tytułu niewydania prezentu jest niezgodne z powyższymi przepisami.
Ciąg dalszy:
Mało tego, jeżeli przyrzekający nie wywiązuje się z podjętego zobowiązania także wobec innych osób, możemy mieć do czynienia z nieuczciwą praktyką rynkową.
Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. z 2007 r. nr 171, poz. 1206) za praktykę rynkową uznaje się działanie wprowadzające w błąd, jeżeli działanie to w jakikolwiek sposób powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął.
Co ważne, to na przedsiębiorcy, któremu zarzuca się stosowanie nieuczciwej praktyki rynkowej spoczywa ciężar dowodu, że dana praktyka rynkowa nie stanowi nieuczciwej praktyki (art. 13 w/w ustawy).
Chcąc „pociągnąć” dalej tą sprawę, proponuję zgłosić się do najbliższego oddziału Federacji Konsumentów (adresy dostępne na stronie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/63,tu-znajdziesz-pomoc.html).
Federacja może wystąpić do przedsiębiorcy z interwencją w przedmiotowej sprawie. Może też zgłosić do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – o ile uznają to za stosowne – zawiadomienie o podejrzeniu stosowania przez przedsiębiorcę nieuczciwych praktyk rynkowych. (Konsumenckie Centrum E-porad nie podejmuje bezpośrednio interwencji u przedsiębiorcy lecz służy doradztwem).
Z pozdrowieniami,
Mało tego, jeżeli przyrzekający nie wywiązuje się z podjętego zobowiązania także wobec innych osób, możemy mieć do czynienia z nieuczciwą praktyką rynkową.
Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. z 2007 r. nr 171, poz. 1206) za praktykę rynkową uznaje się działanie wprowadzające w błąd, jeżeli działanie to w jakikolwiek sposób powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął.
Co ważne, to na przedsiębiorcy, któremu zarzuca się stosowanie nieuczciwej praktyki rynkowej spoczywa ciężar dowodu, że dana praktyka rynkowa nie stanowi nieuczciwej praktyki (art. 13 w/w ustawy).
Chcąc „pociągnąć” dalej tą sprawę, proponuję zgłosić się do najbliższego oddziału Federacji Konsumentów (adresy dostępne na stronie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/63,tu-znajdziesz-pomoc.html).
Federacja może wystąpić do przedsiębiorcy z interwencją w przedmiotowej sprawie. Może też zgłosić do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – o ile uznają to za stosowne – zawiadomienie o podejrzeniu stosowania przez przedsiębiorcę nieuczciwych praktyk rynkowych. (Konsumenckie Centrum E-porad nie podejmuje bezpośrednio interwencji u przedsiębiorcy lecz służy doradztwem).
Z pozdrowieniami,
Najlepiej byłoby aby taką korespondecję wysłać do sklep@njumobile.pl i do info@groupon.pl z ostrzeżeniem, że grubsza sprawa i aby NJU wreszcie wykonało promocję.
Grupon także powinien wiedzieć, bo w końcu uczestniczył w tym dealu i sprzedał kilkaset kuponów. Właśnie może ktoś pamięta ile tego poszło, ja kojarzę, że kilkaset lub nawet ok. 2 tysięcy kuponów.
Grupon także powinien wiedzieć, bo w końcu uczestniczył w tym dealu i sprzedał kilkaset kuponów. Właśnie może ktoś pamięta ile tego poszło, ja kojarzę, że kilkaset lub nawet ok. 2 tysięcy kuponów.
czy dostaliście pocztą papierową decyzję odnośnie rozpatrzenia reklamacji?czy tylko mailem?
bo ja dostałem pismo pocztą że reklamacja wpłynęła i że rozpatrują i że mają na to 30 dni. termin minął i logiczne dla mnie jest że odpowiedź też powinni przysłać pocztą papierową
bo ja dostałem pismo pocztą że reklamacja wpłynęła i że rozpatrują i że mają na to 30 dni. termin minął i logiczne dla mnie jest że odpowiedź też powinni przysłać pocztą papierową
A ja dostałem właśnie mejla :
"w imieniu zespołu nju mobile przepraszam za wydłużony czas oczekiwania.
Otrzymaliśmy informację, że zamówienie zostało zarejestrowane do udziału w
promocji "nju z czasopismami"."
Zgodnie z regulaminem promocji "nju z Grouponem":
"11. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, prowadzonymi w tym samym
czasie przez Orange Polska dotyczącymi marki nju mobile, które umożliwiają
zakup w promocyjnej cenie lub otrzymanie kolejnego gadżetu/prezentu
niewchodzącego w zakres Umowy."
W związku z powyższym prezent w postaci bonu Sodexo nie został przesłany.
"w imieniu zespołu nju mobile przepraszam za wydłużony czas oczekiwania.
Otrzymaliśmy informację, że zamówienie zostało zarejestrowane do udziału w
promocji "nju z czasopismami"."
Zgodnie z regulaminem promocji "nju z Grouponem":
"11. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, prowadzonymi w tym samym
czasie przez Orange Polska dotyczącymi marki nju mobile, które umożliwiają
zakup w promocyjnej cenie lub otrzymanie kolejnego gadżetu/prezentu
niewchodzącego w zakres Umowy."
W związku z powyższym prezent w postaci bonu Sodexo nie został przesłany.
@forra6
Ja nie mogę to jest też ściema jakich mało. Czarno na białym widać że się wykręcają i robią z ludzi głupich.
Dajcie znać gdziekolwiek możecie o tej sprawie. Składajcie wnioski w Federacji Konsumentów o nieuczciwej praktyce. Wszędzie nas w tym kraju chcą oszukać i robią to jak chcą. Czas skończyć z tym, to jest nie normalne..
Ja nie mogę to jest też ściema jakich mało. Czarno na białym widać że się wykręcają i robią z ludzi głupich.
Dajcie znać gdziekolwiek możecie o tej sprawie. Składajcie wnioski w Federacji Konsumentów o nieuczciwej praktyce. Wszędzie nas w tym kraju chcą oszukać i robią to jak chcą. Czas skończyć z tym, to jest nie normalne..
NJU zeszło z tonu. Po mailu z informacją o nieuczciwych praktykach i UOKiK odpisali:
"wszystkie informacje dotyczące danej reklamacji zostały Panu podane w
poprzedniej korespondencji. Natomiast w ramach dobrej współpracy zdecydowaliśmy
się przesłać Panu oczekiwany bon. Gdy przesyłka zostanie doręczona, proszę o
informację zwrotną w danej sprawie."
Pewnie zbyt duża ilość osób ich męczyła i obawiali się czarnego PR
"wszystkie informacje dotyczące danej reklamacji zostały Panu podane w
poprzedniej korespondencji. Natomiast w ramach dobrej współpracy zdecydowaliśmy
się przesłać Panu oczekiwany bon. Gdy przesyłka zostanie doręczona, proszę o
informację zwrotną w danej sprawie."
Pewnie zbyt duża ilość osób ich męczyła i obawiali się czarnego PR
Podbudowana nowymi komentarzami również zgłosiłam reklację. Pierwsza odpowiedź brzmi - reklamację można zgłosić tylko w ciągu 30 dni (chyba zgłoszę to jakoś odrębnie jako sprawę do UOKiK, przecież to jest po prostu bzdura niezgodna z prawem) i że promocja obowiązywała od 20 maja (ja zamówiłam 19 maja). Co za dziady... walczę dalej. Dobrze, że są takie miejsca jak to i możemy się wymienić informacjami, bo inaczej to człowiek byłyby neimalże bezbronny.
a ja napisałem reklamację i dostałem info, że szczegółowo zbadają temat
minęło ponad 30 dni więc napisałem, że skoro nie dostałem odpowiedzi, reklamację uważam za rozpatrzoną pozytywnie i oczekuję 7 dni na nagrodę, jeśli nie to sprawę zgłaszam do UOKIK
nie podaruję im chamstwa ; )
minęło ponad 30 dni więc napisałem, że skoro nie dostałem odpowiedzi, reklamację uważam za rozpatrzoną pozytywnie i oczekuję 7 dni na nagrodę, jeśli nie to sprawę zgłaszam do UOKIK
nie podaruję im chamstwa ; )
Moją sprawą w końcu również się zainteresowano natomiast nie wszystko poszło gładko. Ogólnie zaczęli się tłumaczyć tym że nie wysłali mi kuponu bo skorzystałem z innej promocji "czytanie za gadanie". Zmienili w takim razie powód nie wysłania z przekroczonego terminu zgłoszenia reklamacji na to że skorzystałem z innej promocji i dwa prezenty mi się nie należą. Widać tylko po tym jak bardzo amatorsko rozpatrywane są te reklamacje. Zmienność zdania na poziomie przekupki z targu...
Zrezygnowałem z prenumeraty magazynu w ramach "czytanie za gadanie" bo dosyć mam z nimi kontaktu i wybrałem bon sodexho. Dalsze dyskusje z nimi nie mają sensu bo zawsze będą chcieli przegiąć na swoje. Mimo tego że moja reklamacja nie dotyczyła póki co usług telefonicznych to i tak moje zdanie nt. nju jest bardzo niskie i napewno przy pierwszej lepszej okazji zrezygnuję z tej sieci. Zepsuli sobie opinie.
Zrezygnowałem z prenumeraty magazynu w ramach "czytanie za gadanie" bo dosyć mam z nimi kontaktu i wybrałem bon sodexho. Dalsze dyskusje z nimi nie mają sensu bo zawsze będą chcieli przegiąć na swoje. Mimo tego że moja reklamacja nie dotyczyła póki co usług telefonicznych to i tak moje zdanie nt. nju jest bardzo niskie i napewno przy pierwszej lepszej okazji zrezygnuję z tej sieci. Zepsuli sobie opinie.
też mi odpisali
wspaniałomyślne nju rozpatrzyło moją reklamację pozytywnie, ponieważ nie udzielili odpowiedzi w ciągu 30 dni i z tego powodu dostanę bon
oczywiście powód braku bonu: skorzystanie z "czytanie za gadanie"
ps. mają tam taki burdel, że nawet nie wiedzą tego, iż nie powinienem otrzymać tego bonu zgodnie z regulaminem ; )
wspaniałomyślne nju rozpatrzyło moją reklamację pozytywnie, ponieważ nie udzielili odpowiedzi w ciągu 30 dni i z tego powodu dostanę bon
oczywiście powód braku bonu: skorzystanie z "czytanie za gadanie"
ps. mają tam taki burdel, że nawet nie wiedzą tego, iż nie powinienem otrzymać tego bonu zgodnie z regulaminem ; )
Po wymianie wieeeelu maili z groupon i nju (oraz po tym, że Specjalista ds. Obsługi Klienta Groupona Katarzyna O. zaniedbała wysłanie w moim imieniu reklamacji do NJU - było to w okresie pseudo-regulaminowych 30 dni na to) Sprawa złożona do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. W moim imieniu Rzecznik wystąpił o wyjaśnienie sprawy przez Orange Polska S.A. , a ten .. przychilił się do reklamacji i uznał ją wkońcu.. "że chcąc uniknąć dalszej eskalacji sporu podjeliśmy decyzję o pozytywnym zakończeniu sprawy" hue hue hue.. żenada.org i tyle w temacie. Powinni zostać zbanowaniu z gruopon/gruper/mydeal za robienie takich przekretów.