Poprawili regulamin ale trochę słabo bo datę ważności kuponu z 31.01.2014 poprawili na 31.03.2014 :) Co do ilości numerów to był moment ze posiadalem 9 szt :). Ten limit 6 szt jest weryfikowany w momencie składania zamówienia. W tej promocji zamierzam zamówić numer ok 30.12, kuriera wysla ok 7.01 jak dostanie SMS od DPD to zmienie datę odbiór na najpóźniejszy możliwa czyli podpisze umowe ok 12.01. E-karte do empik nju wyśle mi ok 16.01. A ja będę miał czas do 22.01 na odstąpienie od umowy.
Coś tu nie gra bo na stronie promocji jest napisane
"odbierz i podpisz umowę u kuriera a w ciągu 14 dni na Twój adres e-mail wyślemy Ci e-kartę prezentową 50zł na zakupy w empik.com"
Ja tez dostałem dziś kurierem przesyłkę z bonem do BP i gruperozłotówkami. Żadnej reklamacji nie zgłaszałem. Z NJU trzeba sie przyzwyczaić że zawsze sie spozniają o 1-2 tygodnie.
Nie polecam nikomu. Mi i znajomym nie wysłali ani słuchawek z poprzedniej edycji ani bonów. Na reklamacje nie odpowiadają, albo podają jakieś idiotyczne wytłumaczenia. Z tych wszystkich kilkudziesięciu promocji w jakich uczestniczyłem NJu jako jedyne totalnie olewało klientów.
Najlepiej byłoby aby taką korespondecję wysłać do sklep@njumobile.pl i do info@groupon.pl z ostrzeżeniem, że grubsza sprawa i aby NJU wreszcie wykonało promocję.
Grupon także powinien wiedzieć, bo w końcu uczestniczył w tym dealu i sprzedał kilkaset kuponów. Właśnie może ktoś pamięta ile tego poszło, ja kojarzę, że kilkaset lub nawet ok. 2 tysięcy kuponów.
Ja złożyłem reklamację w serwisie NJU. To mi odpisali, że to nie do nich i abym napisał na sklep@njumobile.pl. To jakieś żarty, firma odrzuca reklamację, przekierowując na swój inny adres mailowy.