Awatar użytkownika Front

Front

Dołączył 2014-02-12

Aktywność użytkownika:

  • 0 dodanych ofert
  • 15 dodanych komentarzy

Ostatnie dodane komentarze użytkownika:

Front 12:28, 08-11-15 #
Hej,
Wykorzystalem ostatni kod.
Podaje nowy ode mnie:

CGZ49T
Front 21:42, 23-04-15 #
@doremi
Ta zniżka z aplikacji mobilnej działa tylko na przedmioty poza wyprzedażą. Dodatkowo w aplikacji mobilnej nie działa trik z ilością przedmiotów. Nowy użytkownik może za to skorzystać z punktów które się przypisują po założeniu konta. Pozwala to obniżyć kwotę zamówienia o 0,5 USD (50 points).
Front 23:03, 11-03-15 #
Czy posiadanie tylko konta walutowego w tym banku wyklucza udział w promocji?
Front 14:46, 12-08-14 #
Moją sprawą w końcu również się zainteresowano natomiast nie wszystko poszło gładko. Ogólnie zaczęli się tłumaczyć tym że nie wysłali mi kuponu bo skorzystałem z innej promocji "czytanie za gadanie". Zmienili w takim razie powód nie wysłania z przekroczonego terminu zgłoszenia reklamacji na to że skorzystałem z innej promocji i dwa prezenty mi się nie należą. Widać tylko po tym jak bardzo amatorsko rozpatrywane są te reklamacje. Zmienność zdania na poziomie przekupki z targu...

Zrezygnowałem z prenumeraty magazynu w ramach "czytanie za gadanie" bo dosyć mam z nimi kontaktu i wybrałem bon sodexho. Dalsze dyskusje z nimi nie mają sensu bo zawsze będą chcieli przegiąć na swoje. Mimo tego że moja reklamacja nie dotyczyła póki co usług telefonicznych to i tak moje zdanie nt. nju jest bardzo niskie i napewno przy pierwszej lepszej okazji zrezygnuję z tej sieci. Zepsuli sobie opinie.
Front 14:02, 31-07-14 #
@forra6
Ja nie mogę to jest też ściema jakich mało. Czarno na białym widać że się wykręcają i robią z ludzi głupich.
Dajcie znać gdziekolwiek możecie o tej sprawie. Składajcie wnioski w Federacji Konsumentów o nieuczciwej praktyce. Wszędzie nas w tym kraju chcą oszukać i robią to jak chcą. Czas skończyć z tym, to jest nie normalne..
Front 10:37, 30-07-14 #
mnie nie odpowiedzieli na maila którego im wysłałem z opinia od "Konsumenckie Centrum E-porad". Więc będę postępował tak jak jest napisane w cytowanym mailu wyżej.
Front 15:07, 16-07-14 #
Wysłałem już do sklep@njumobile.pl korespondecję z poleceniem ustosunkowania się do widocznej treści. Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w rozsądnym czasie to pewnie będę sprawę zgłaszał do Federacji Konsumentów.
Front 15:07, 16-07-14 #
Wysłałem już do sklep@njumobile.pl korespondecję z poleceniem ustosunkowania się do widocznej treści. Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w rozsądnym czasie to pewnie będę sprawę zgłaszał do Federacji Konsumentów.
Front 11:50, 16-07-14 #
Ciąg dalszy:

Mało tego, jeżeli przyrzekający nie wywiązuje się z podjętego zobowiązania także wobec innych osób, możemy mieć do czynienia z nieuczciwą praktyką rynkową.

Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. z 2007 r. nr 171, poz. 1206) za praktykę rynkową uznaje się działanie wprowadzające w błąd, jeżeli działanie to w jakikolwiek sposób powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął.

Co ważne, to na przedsiębiorcy, któremu zarzuca się stosowanie nieuczciwej praktyki rynkowej spoczywa ciężar dowodu, że dana praktyka rynkowa nie stanowi nieuczciwej praktyki (art. 13 w/w ustawy).

Chcąc „pociągnąć” dalej tą sprawę, proponuję zgłosić się do najbliższego oddziału Federacji Konsumentów (adresy dostępne na stronie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/63,tu-znajdziesz-pomoc.html).

Federacja może wystąpić do przedsiębiorcy z interwencją w przedmiotowej sprawie. Może też zgłosić do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – o ile uznają to za stosowne – zawiadomienie o podejrzeniu stosowania przez przedsiębiorcę nieuczciwych praktyk rynkowych. (Konsumenckie Centrum E-porad nie podejmuje bezpośrednio interwencji u przedsiębiorcy lecz służy doradztwem).

Z pozdrowieniami,
Front 11:50, 16-07-14 #
Otrzymałem następującą informację:

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Konsumenckie Centrum E-porad <porady@dlakonsumentow.pl>
Data: 16 lipca 2014 06:48
Temat: Re: Nieuznane reklamacje NJU mobile
Do: -----------


Dzień dobry.

Zgodnie z art. 919. § 1. 1 Kodeksu cywilnego Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie oznaczonej czynności, obowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać.

Ponieważ przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące przyrzeczenia publicznego nie ustanawiają odrębnych terminów przedawnienia roszczeń z tytułu niewykonania przez składającego przyrzeczenie zobowiązania, stosuje się przepisy ogólne KC. A te stanowią, że: Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata (art. 118 KC).

A zatem ograniczenie czasowe do 30 dni do dochodzenia roszczeń z tytułu niewydania prezentu jest niezgodne z powyższymi przepisami.
Front 10:31, 15-07-14 #
Wysłałem zapytanie w ramach porady do UOKIK:



---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: -----------------------------------------------
Data: 15 lipca 2014 10:29
Temat: Nieuznane reklamacje NJU mobile
Do: porady@dlakonsumentow.pl


Witam,

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób możnaby złożyć skargę na firmę Orange Polska S.A. operatora sieci "NJU mobile". Sprawa dotyczy oferty jaka była sprzedawana w ramach serwisu Groupon (oryginalny link do oferty: https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/orange-polska-4/39067071). Oferta zakładała że klient korzystający z oferty sieci NJU mobile będzie mógł wybrać jeden z prezentów widocznych w ofercie Groupon po poprawnym aktywowaniu nowego numeru lub przeniesieniu numeru do NJU mobile.

Według postanowień oferty NJU mobile powinno wysłać wybrany przez klienta prezent w ciągu 14 dni od momentu aktywacji numeru w swojej sieci. W mojej sytuacji nie nastąpiło wysłanie wybranego prezentu. Spełniłem wszystkie warunki jego otrzymania ale wysłanie prezentu nie nastąpiło. Po złożonej reklamacji do firmy NJU otrzymałem odpowiedź że moja reklamacja została odrzucona ponieważ termin na składanie reklamacji minął po 30 dniach od daty zakończenia oferty czyli 31.05. Uważam że firma NJU jawnie nie wysłała żadnego prezentu chcąc w ten sposób oszukać klientów. Według warunków oferty przent powinien być wysłany kurierem co implikuje fakt że klient powinien dostać powiadomienie o wysyłce towaru. Tak więc rzekome wysłanie prezentu w ogóle nie nastąpiło.

W podobnej sytuacji do mojej jest również wielu innych klientów. Ślad wielu podobnych przypadków jest widoczny w ramach komentarzy które można przeczytać na następującej stronie:
http://mamokazje.pl/okazja/1072/nju-wraca-50-zl-na-bp-carrefour-sodexo-kfc-jakies-sluchawki

W jaki sposób można by złożyć wniosek grupowy do UOKIK w tej sprawie?

Załączam historię mojej korespondencji w ramach reklamacji którą złożyłem do firmy NJU mobile.

Z poważaniem,
Front 12:49, 14-07-14 #
Zrobię w takim razie tak że napiszę maila do UOKIK w ramach porady jak zgłosić sprawę grupowo. Gdy uzyskam jakieś informacje to wrzucę je tutaj.
Front 10:11, 14-07-14 #
ogólnie UOKIK przyjmuje tylko zbiorowe zgłoszenia więc gdyby chcieć zgłosić to do nich to trzeba by się zebrać w grupę poszkodowanych. Wtedy oni mogą działać. Ktoś byłby chętny ?
Front 10:31, 11-07-14 #
Ja również zgłosiłem swoja reklamacje. Niestety została odrzucona ponieważ została zgłoszona po 30 dniach od zakończenia terminu promocji (czyli 31.05). Uważam że to jest jawne oszustwo z strony nju. Świadomie nie wysyłają prezentów licząc że klient albo zapomni o tym albo jak wniesie reklamacje to i tak już będzie po terminie.

Bardzo bardzo złe postępowanie. Uważam że każdy kto zamierza skorzystać z promocji nju powinien się głęboko nad tym zastanowić.

Zgłoszę tą sprawę do rzecznika praw konsumenta. Zobaczymy czy coś to da.
Front 10:08, 12-02-14 #
Polecony: UNOWAK
Z gory dzieki za polecenie mojego : AWALCZAK3

Polub nas na Facebooku!

Najnowsze komentarze

Najlepsze aktywne oferty