Mam dziwną sytuację - dziś po zalogowaniu się do MEtirum Banku (jak to zawsze robię na koniec miesiąca) zobaczyłem, że moja lokata jest zlikwidowana a całe środki są na koncie podstawowym.
Po dokładnym sprawdzeniu napisałem reklamację, bo nawet w historii czynności mam ostatnie logowanie 27 listopada i kolejne dziś czyli 30 listopada, więc nie ma możliwości, żebym sam lokatę zlikwidował.
Jak można odebrać ten kupon? Dopiero zainstalowałem apkę i mam tylko jakiś kupon na 20 zł a przy próbie pobrania wyskakuje błąd, że mam już swój kupon.
"i prawdopodobnie dochodzi jeszcze "bezpieczna karta" zakres B (1zł /mies) . Ale promocja i tak fajna:)"
Nie, zgodnie z Tabelą opłat i prowizji:
18. Ubezpieczenie „Bezpieczna karta” – zakres B (naliczana miesięcznie za każdą kartę debetową objętą ubezpieczeniem)
1 PLN dla karty debetowej MasterCard (0 PLN o ile karta była wydana do iKonta - Konta Dobrze Dobranego otwartego przez Internet)
"z wyłączeniem wpływów pochodzących z wypłat kredytów oraz z Lokat Terminowych i Rachunków należących do Posiadacza Rachunku i prowadzonych w BNP Paribas Banku Polska SA"
Wg mnie spójnik "i" potwierdza, że chodzi tylko o przelewy między własnymi kontami prowadzonymi w BNP i przelewy z zewnętrznych kont będą nadawać się na zwolnienie z opłat.
@Robert.Agnostyk yyyyy z jakiego grupona? Poza tym można przecież zastrzec kartę zaraz po jej otrzymaniu bo nie widziałem też warunku utrzymywania jej przy życiu.
@Robert.Agnostyk: "polecony musi wykręcić kartą 200zł obrotu w m-cu ale polecającemu nadal wystarczy tylko 100zł;" nie widzę w regulaminie promocji tego zapisu o 100 zł obroty przez osobę, która poleca.
@who: Konsultant chyba sam nie był pewny, z tego co widzę w regulaminie tej promocji:
2. nowy Klient – osoba, która w dniu przystąpienia do Programu nie posiada Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, złożony przed przystąpieniem do Programu,
Sam byłem ich klientem dawno temu i teraz mam nadzieję na bonusy bo inaczej będzie dym.
IX. Odstąpienie od Promocji
1. Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od Promocji, o ile przystąpienie do Promocji od której Uczestnik chce
odstąpić nastąpiło:
a) poza lokalem przedsiębiorstwa – w terminie 14 dni od dnia przystąpienia do Promocji bez podania przyczyny lub
b) przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość w terminie 14 dni od dnia przystąpienia do Promocji
bez podania przyczyny.
2. Uczestnik zobowiązany jest do złożenia odstąpienia w formie pisemnej. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Promocji
stanowi załącznik niniejszego Regulaminu.
3. Odstępując od Promocji Uczestnik jest zobowiązany do zwrotu Nagrody. W przypadku odstąpienia od Promocji
uznaje się, że Klient nie przystąpił do Promocji. Jeżeli Nagroda, o której mowa w punkcie VII.1 została
wykorzystana przez Klienta, równowartość Nagrody podlega zwrotowi w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od
Promocji. Zgodnie z wyrażoną przez Klienta zgodą zwrot Nagrody nastąpi poprzez pobranie przez Bank
równowartości Nagrody z Rachunku Klienta.
4. Rachunek i Karta będą obsługiwane na zasadach standardowych wskazanych w Umowie Konta Perfekcyjnego,
Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych Getinonline dla osób fizycznych (nie
prowadzących działalności gospodarczej), Umowie o kartę debetową Getinonline, Regulaminie kart debetowych
Getinonline oraz mających zastosowanie odpowiednio do Rachunku i Karty Tabelach opłat i prowizji
obowiązujących w Getin Noble Banku dla Klientów witryny Getinonline.
5. Odstąpienie od umowy Rachunku skutkuje odstąpieniem od Promocji.
Czyli zamykając rachunek np po tych 6 miesiącach będę musiał oddać zgromadzone środki z tej promocji? Punkt 5 i punkt 3.
Ja złożyłem reklamację bo 30 dni też już minęło, ponadto rozmawiałem na chacie z ekspertem online i on usilnie twierdzi, że zwrot będzie do 60 dni bo tak jest w regulaminie mOkazji. Oczywiście złożyłem reklamację bo na stronie mokazji było co innego. Dostałem numer pod jakim została ona zarejestrowana i od razu też SMS, że został odnotowany przelew i coś o zwrocie, że będzie do 30 dni.