▲
44
100zł za otwarcie konta BGŻOptima i Lokaty Bezkarnej (4%)
Promocja dostępna wyłącznie dla nowych klientów BGŻOptima. Za założenie konta oszczędnościowego BGŻOptima i Lokaty Bezkarnej otrzymamy 100 zł bez spełniania dodatkowych warunków.
dzialus
·
21:15, 20-03-14
Skorzystaj z okazji
Ocena: 75.58%
·
Głosów: 86
Komentarze (34)
2
13
Kuba
00:16, 21-03-14
#
szkoda, że nie podałeś chociaż nazwy banku bo się napaliłem, a w bgżopitimie mam konto od dawna.
"Do wzięcia udziału w promocji niezbędne jest złożenie w okresie do 15 kwietnia 2014 r. prawidłowo
wypełnionego wniosku internetowego o założenie Lokaty Bezkarnej za pośrednictwem dedykowanego linku, pod adresem: https://bankierstarter.pl/panel/. Za prawidłowo
wypełniony uważa się wniosek wypełniony w ciągu jednej sesji - uczestnik nie może być bezczynny dłużej niż 13 minut. Organizator zastrzega, iż wnioski o założenie Lokaty Bezkarnej składane z innego, jak również wnioski o założenie Lokaty Bezkarnej złożone po dniu 15 kwietnia 2014 r. nie będą brały udziału w promocji. Premię otrzyma każdy uczestnik promocji, który spełni wymagania
określone w regulaminie. Maksymalnie w ciągu 30 (trzydziestu) dni od dnia akceptacji umowy o założenie Lokaty Bezkarnej, musi nastąpić zasilenie Lokaty Bezkarnej przez Uczestnika kwotą, co
najmniej 1.000 PLN. Premię otrzyma każdy uczestnik promocji, który spełni wymagania
określone w regulaminie. Premia zostanie przekazana przez Organizatora na aktywny rachunek Uczestnika, który został otwarty podczas założenia Lokaty Bezkarnej, w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia rozstrzygnięcia Promocji tj. od dnia 25.06.2014 r. O przyznaniu Premii Uczestnicy zostaną powiadomieni do dnia 25.06.2014 r., za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres e-mail podany przez nich podczas rejestracji w serwisie Bankierstarter.pl. "
Nie mogę się doszukać w regulaminie zapisu jasno określającego, czy z promocji wykluczone są osoby posiadające 12 m-cy temu konta lub inne produkty BGŻOptima. Od ostatniej akcji na stronie bankierstarter.pl (premia 77 pln) minął równy rok - przydałaby się podobna powtórka :)
wypełnionego wniosku internetowego o założenie Lokaty Bezkarnej za pośrednictwem dedykowanego linku, pod adresem: https://bankierstarter.pl/panel/. Za prawidłowo
wypełniony uważa się wniosek wypełniony w ciągu jednej sesji - uczestnik nie może być bezczynny dłużej niż 13 minut. Organizator zastrzega, iż wnioski o założenie Lokaty Bezkarnej składane z innego, jak również wnioski o założenie Lokaty Bezkarnej złożone po dniu 15 kwietnia 2014 r. nie będą brały udziału w promocji. Premię otrzyma każdy uczestnik promocji, który spełni wymagania
określone w regulaminie. Maksymalnie w ciągu 30 (trzydziestu) dni od dnia akceptacji umowy o założenie Lokaty Bezkarnej, musi nastąpić zasilenie Lokaty Bezkarnej przez Uczestnika kwotą, co
najmniej 1.000 PLN. Premię otrzyma każdy uczestnik promocji, który spełni wymagania
określone w regulaminie. Premia zostanie przekazana przez Organizatora na aktywny rachunek Uczestnika, który został otwarty podczas założenia Lokaty Bezkarnej, w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia rozstrzygnięcia Promocji tj. od dnia 25.06.2014 r. O przyznaniu Premii Uczestnicy zostaną powiadomieni do dnia 25.06.2014 r., za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres e-mail podany przez nich podczas rejestracji w serwisie Bankierstarter.pl. "
Nie mogę się doszukać w regulaminie zapisu jasno określającego, czy z promocji wykluczone są osoby posiadające 12 m-cy temu konta lub inne produkty BGŻOptima. Od ostatniej akcji na stronie bankierstarter.pl (premia 77 pln) minął równy rok - przydałaby się podobna powtórka :)
@Robert.Agnostyk
wg tego: http://bankierstarter.pl/s/Bankier-Starter-Regulamin-BGZOptima-Lokata-Bezkarna.pdf
wyłączeni są Ci: "którzy jednocześnie nie są stronami żadnej aktywnej
umowy z BGŻOptima o prowadzenie Konta Oszczędnościowego lub Lokaty Bezkarnej"
Jeśli nie masz aktywnej umowy - wal jak w dym :)
wg tego: http://bankierstarter.pl/s/Bankier-Starter-Regulamin-BGZOptima-Lokata-Bezkarna.pdf
wyłączeni są Ci: "którzy jednocześnie nie są stronami żadnej aktywnej
umowy z BGŻOptima o prowadzenie Konta Oszczędnościowego lub Lokaty Bezkarnej"
Jeśli nie masz aktywnej umowy - wal jak w dym :)
@MCh,
o tym że nie są wyłączone z promocji osoby, które aktualnie "nie są stronami żadnej aktywnej
umowy z BGŻOptima" to ja wiem, więc nawet nie poruszałem tej kwestii. Pytanie brzmi czy jeśli brak zapisu w regulaminie o wyłączeniu byłych klientów, którzy kiedyś posiadali umowy z BGŻOptima (choćby parę m-cy w 2013 r.), to czy promocja również ich obejmie ? Jeśli nie ma takiego zastrzeżenia w regulaminie pytanie jest tylko formalne.
Drugie istotna sprawa - uprawnieni do odbioru premii będą wyłącznie użytkownicy, którzy poprawnie przejdą procedurę rejestracji na stronie bankierstarter.pl i przekierowani na strony BGŻ założą lokatę. A co z nadal czynnymi kontami użytkowników portalu bankier.pl ? Nie wiem czy każdy, kto brał udział w podobnej ubiegłorocznej zimowej promocji może być pewien, iż zamknięto mu konto w tym serwisie. Po skonsumowaniu premii zlikwidowałem umowę z BGŻ i - wydawało mi się - od razu zamknąłem konto użytkownika w bankier.pl. Sporadycznie jednak dostawałem od nich mailing jeszcze do lata ale za każdym razem reagowałem. Kiedy w listopadzie znów dostałem mail z ofertą odpisałem w ostrym tonie i poskutkowało - konto zostało definitywnie usunięte.
o tym że nie są wyłączone z promocji osoby, które aktualnie "nie są stronami żadnej aktywnej
umowy z BGŻOptima" to ja wiem, więc nawet nie poruszałem tej kwestii. Pytanie brzmi czy jeśli brak zapisu w regulaminie o wyłączeniu byłych klientów, którzy kiedyś posiadali umowy z BGŻOptima (choćby parę m-cy w 2013 r.), to czy promocja również ich obejmie ? Jeśli nie ma takiego zastrzeżenia w regulaminie pytanie jest tylko formalne.
Drugie istotna sprawa - uprawnieni do odbioru premii będą wyłącznie użytkownicy, którzy poprawnie przejdą procedurę rejestracji na stronie bankierstarter.pl i przekierowani na strony BGŻ założą lokatę. A co z nadal czynnymi kontami użytkowników portalu bankier.pl ? Nie wiem czy każdy, kto brał udział w podobnej ubiegłorocznej zimowej promocji może być pewien, iż zamknięto mu konto w tym serwisie. Po skonsumowaniu premii zlikwidowałem umowę z BGŻ i - wydawało mi się - od razu zamknąłem konto użytkownika w bankier.pl. Sporadycznie jednak dostawałem od nich mailing jeszcze do lata ale za każdym razem reagowałem. Kiedy w listopadzie znów dostałem mail z ofertą odpisałem w ostrym tonie i poskutkowało - konto zostało definitywnie usunięte.
@Robert, dobre twoje 2. pytanie. Z tym, że wg mnie zakładanie tych kont na Bankierze ponad rok temu wynikło tylko i wyłącznie z naszej nadgorliwości i chęci zabezpieczenia się na wszelki wypadek. Ani wtedy, ani teraz w regulaminie nie wspominają o serwisie bankier.pl, tylko rejestracji w serwisie bankierstarter.pl, a to są 2 różne strony. Fakt, że mają tego samego właściciela, który wypłaca premie, ale to jeszcze o niczym nie świadczy. Sam pamiętam, że wtedy dodatkowo założyłem konto na zwykłym Bankierze, ale już po założeniu konta w BGŻO, bo bałem się, że to coś znaczy. Premię wtedy dostałem, a spam od Bankiera wpada co jakiś czas do dzisiaj.
Moim zdaniem nawet jeśli chcieliby zagrywać takimi kartami jak 'nie do końca opisane w regulaminie' to nie pójdą na wojnę - bank nie pozwoli. Wystarczy zażądać ustępu z regulaminu, a jak spróbują tymi 'nowymi klientami' to gdzie jest definicja nowego...
Takie zagrania spaliły by im promocje na przyszłość...
Takie zagrania spaliły by im promocje na przyszłość...
@pws,
pamiętam to zamieszanie z ub. roku z Bankierem. Też wtedy zaliczyłem dwa podejścia, bo albo netbook powoli przewijał mi strony albo sam nie wyrobiłem w czasie, choć wówczas nie było mowy o limicie czasowym. Dlatego nie dziwi mnie teraz zapis o 13 minutach - jest to chyba formularz, który po pewnym czasie wygasa jak rubryki kontaktu. Raczej daleki jestem od doszukiwania się spiskowych teorii, jednak mam nieodparte wrażenie, że jakiś odsetek chętnych może na tym polec - owszem zarejestrują się i założą lokaty ale organizator może zakwestionować prawo do premii :(
@MCh,
masz rację - ale na wszelki wypadek warto pamiętać, żeby nie podawać do kontaktu adresu poczty tej samej co poprzednio. Chociaż coraz trudniej to wszystko spamiętać - ostatnio musiałem poprawiać wniosek do njumobile, bo system odrzucił mi stary adres podany w zeszłym roku.
pamiętam to zamieszanie z ub. roku z Bankierem. Też wtedy zaliczyłem dwa podejścia, bo albo netbook powoli przewijał mi strony albo sam nie wyrobiłem w czasie, choć wówczas nie było mowy o limicie czasowym. Dlatego nie dziwi mnie teraz zapis o 13 minutach - jest to chyba formularz, który po pewnym czasie wygasa jak rubryki kontaktu. Raczej daleki jestem od doszukiwania się spiskowych teorii, jednak mam nieodparte wrażenie, że jakiś odsetek chętnych może na tym polec - owszem zarejestrują się i założą lokaty ale organizator może zakwestionować prawo do premii :(
@MCh,
masz rację - ale na wszelki wypadek warto pamiętać, żeby nie podawać do kontaktu adresu poczty tej samej co poprzednio. Chociaż coraz trudniej to wszystko spamiętać - ostatnio musiałem poprawiać wniosek do njumobile, bo system odrzucił mi stary adres podany w zeszłym roku.
@Robert, coś mi się wydaje, że chyba zamiast na LS, to skomentowałeś tutaj... :)
Sam profilaktycznie zmieniłem sobie maila na inny w BankierStarterze i banku, a reszta danych taka sama. Jednak na starego maila zalogować w BS się już nie mogę (próbowałem z 3 rożnymi hasłami, bo za każdym razem mailem wysyłali wtedy inne).
Teraz też premię będzie wysyłał Bankier, a nie BGŻO.
@MCh, miałem to samo w piątek wieczorem, za drugiem wypełnieniem wniosku zadziałało od razu (ale boję się teraz o premię). W którymś z komentarzy na LS ktoś napisał, że podobno pomaga wyłącznie Adblocka w przeglądarce (dziwne, ale warto spróbować).
Sam profilaktycznie zmieniłem sobie maila na inny w BankierStarterze i banku, a reszta danych taka sama. Jednak na starego maila zalogować w BS się już nie mogę (próbowałem z 3 rożnymi hasłami, bo za każdym razem mailem wysyłali wtedy inne).
Teraz też premię będzie wysyłał Bankier, a nie BGŻO.
@MCh, miałem to samo w piątek wieczorem, za drugiem wypełnieniem wniosku zadziałało od razu (ale boję się teraz o premię). W którymś z komentarzy na LS ktoś napisał, że podobno pomaga wyłącznie Adblocka w przeglądarce (dziwne, ale warto spróbować).
Możliwe, bo coś kiedyś słyszałem, że Play podobno blokuje niektóre wiadomości uznając je za spam, jednak w tej konkretnej nie ma przecież żadnego linku a za drugim podejście ją dostałem. Poza tym wcześniej @MCh pisał, że mając Organe/nju też nie dostał drugiego SMSa. Mi nigdy wcześniej też nic podobnego się nie zdarzyło z SMSami od banków.
Napisałem wczoraj wieczorem do BGŻ Optimy przez formularz kontaktowy na razie nic nie odpowiedzieli.
Napisałem wczoraj wieczorem do BGŻ Optimy przez formularz kontaktowy na razie nic nie odpowiedzieli.
odpowiedź z BGŻ:
... uprzejmie informuję, iż w przypadku, kiedy SMS do podpisania Umowy Ramowej nie przychodzi na Pana telefon komórkowy, należy w trakcie wypełniania wniosku skontaktować się z naszą infolinią. Po przejściu weryfikacji danych z wniosku, konsultant poda Panu kod SMS do podpisania Umowy...
eeeh, słabe to.. albo tak zakamuflowany proces weryfikacyjny.
... uprzejmie informuję, iż w przypadku, kiedy SMS do podpisania Umowy Ramowej nie przychodzi na Pana telefon komórkowy, należy w trakcie wypełniania wniosku skontaktować się z naszą infolinią. Po przejściu weryfikacji danych z wniosku, konsultant poda Panu kod SMS do podpisania Umowy...
eeeh, słabe to.. albo tak zakamuflowany proces weryfikacyjny.
@MCh, to rzeczywiście słabe... ja na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi ani od BGŻ ani od Bankiera w tej sprawie.
Skąd mogłem wiedzieć, że trzeba dzwonić wtedy, jak to jest wina ich systemu, a nie moja. Wczoraj zakładałem kolejne konto na członka rodziny i oba SMSy doszyły bez problemu na numer w Play.
Skąd mogłem wiedzieć, że trzeba dzwonić wtedy, jak to jest wina ich systemu, a nie moja. Wczoraj zakładałem kolejne konto na członka rodziny i oba SMSy doszyły bez problemu na numer w Play.
W środę dostałem odp. z banku:
"W odpowiedzi informuję, że odświeżenie wniosku i ponowne jego wypełnienie nie wyklucza z programu BankierStarter. Jeżeli chodzi o niepodpisany wniosek dane zostają anulowane i taki wniosek nie jest traktowany jako prawidłowo złożony i nie przeszkadza w prawidłowym złożeniu drugiego wniosku.
Jednocześnie informuję, że w przypadku nie otrzymania kodu SMS do podpisania umowy najlepiej kontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod nr tel:..."
A wczoraj również z Bankiera (po ich kontakcie z bankiem):
"Otrzymałam informację zwrotną z banku, że Pana pierwszy wniosek widnieje w systemie banku ze statusem "nie podpisana umowa" , natomiast drugi wniosek zakończył się powodzeniem i ma status " umowa podpisana - lokata założona".
Oba wnioski są przypisane w systemie banku do akcji promocyjnej BankierStarter. Na ten moment wygląda na to że lokata założona w drugim wniosku spełnia warunki promocji.
W dniu 10.04.2014 spodziewamy się pierwszej transzy raportu z banku, którym zostaną potwierdzone założone lokaty spełniające warunki promocji, wówczas wyślemy do Pana maila z prośbą o uzupełnienie danych do przelewu gwarantowanej kwoty 100 zł."
Tak więc mimo tych perturbacji wszystko wydaje się być ok.
"W odpowiedzi informuję, że odświeżenie wniosku i ponowne jego wypełnienie nie wyklucza z programu BankierStarter. Jeżeli chodzi o niepodpisany wniosek dane zostają anulowane i taki wniosek nie jest traktowany jako prawidłowo złożony i nie przeszkadza w prawidłowym złożeniu drugiego wniosku.
Jednocześnie informuję, że w przypadku nie otrzymania kodu SMS do podpisania umowy najlepiej kontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod nr tel:..."
A wczoraj również z Bankiera (po ich kontakcie z bankiem):
"Otrzymałam informację zwrotną z banku, że Pana pierwszy wniosek widnieje w systemie banku ze statusem "nie podpisana umowa" , natomiast drugi wniosek zakończył się powodzeniem i ma status " umowa podpisana - lokata założona".
Oba wnioski są przypisane w systemie banku do akcji promocyjnej BankierStarter. Na ten moment wygląda na to że lokata założona w drugim wniosku spełnia warunki promocji.
W dniu 10.04.2014 spodziewamy się pierwszej transzy raportu z banku, którym zostaną potwierdzone założone lokaty spełniające warunki promocji, wówczas wyślemy do Pana maila z prośbą o uzupełnienie danych do przelewu gwarantowanej kwoty 100 zł."
Tak więc mimo tych perturbacji wszystko wydaje się być ok.
@pws,
no i teraz (prawie) wszystko jasne.
Co do braku SMSa od banku wolałem się wcześniej nie wypowiadać ale rzeczywiście coś może być na rzeczy z trudnościami w odbieraniu wiadomości w Play. Odczułem to osobiście kilka razy ze 2 lata temu mimo nowego smartfona bez zapchanej pamięci - raz nawet zdarzyło mi się odbierać SMSy z banku i Allegro po 48 godzinach. Po zgłoszeniu do działu technicznego chłopaki coś tam naprawili zdalnie, jednak incydentalnie sytuacja powtarzała się. Wcześniej będąc w T-mobile takich problemów nie miałem, choć wtedy (a może właśnie dlatego) operowałem starą niezniszczalną Nokią.
@Mr.Złotówka,
gdzie jest odnośnik kierujący do jakiejś strony informacyjnej CA ?
no i teraz (prawie) wszystko jasne.
Co do braku SMSa od banku wolałem się wcześniej nie wypowiadać ale rzeczywiście coś może być na rzeczy z trudnościami w odbieraniu wiadomości w Play. Odczułem to osobiście kilka razy ze 2 lata temu mimo nowego smartfona bez zapchanej pamięci - raz nawet zdarzyło mi się odbierać SMSy z banku i Allegro po 48 godzinach. Po zgłoszeniu do działu technicznego chłopaki coś tam naprawili zdalnie, jednak incydentalnie sytuacja powtarzała się. Wcześniej będąc w T-mobile takich problemów nie miałem, choć wtedy (a może właśnie dlatego) operowałem starą niezniszczalną Nokią.
@Mr.Złotówka,
gdzie jest odnośnik kierujący do jakiejś strony informacyjnej CA ?
W umowie jest informacja o okresie gwarantowanym 7 dni-w tym czasie należy zasilić lokatę. Co się dzieje po tym terminie? Wniosek jest anulowany?
Czy ktoś dostał jakąkolwiek informację o spełnieniu warunków promocji?