Getin Noble Bank odda 100 zł klientom, którym nie rozpatrzył reklamacji w terminie – to wynik decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prezes Urzędu przyjął zobowiązanie przedsiębiorcy zawierające rekompensatę publiczną, aby usunąć skutki niekorzystnej praktyki.
Getin Noble Bank zobowiązał się do zmiany praktyki i zrekompensowania strat konsumentom. Przedsiębiorca odda 100 zł tym klientom, którym nie udzielił w terminie odpowiedzi na złożoną reklamację w latach 2012-2014. O szczegółowych zasadach zwrotu informuje decyzja Prezesa UOKiK.
W zupełności popieram takie działanie! Niech jak najwięcej osób się dowie, być może są w grupie osób, którym należy się rekompensata!
obecnie sprawy reklamacji w banku reguluje prawo
podstawa prawna Dz.U. z 2015 r. poz. 1348 (ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym)
podstawa prawna Dz.U. z 2015 r. poz. 1348 (ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym)