No dobra, ale ja nie widzę w regulaminie zapisu, że pożyczka musi być sfinalizowana. Możemy dostać decyzję negatywną, ważne, żeby przy składaniu wniosku założyć PU.
w związku z sytuacją, usuwam wszystkie maile od Was nic już po nich:(
i dla tych którym bardzo zależy modyfikuje mój pierwszy wpis:
loginy i hasła podsyłajcie na mail: lubiewakacje@wp.pl (ja do niczego tego nie wykorzystam no ale obcemu nikt nie musi wierzyć ;) )
Nie oczekuje nic w zamian, jeśli natomiast ktoś będzie chciał sie odwdzięczyć po dostaniu kuponu dowolnym groszowym datkiem za poświęcony czas:
Marcin Hermanowski
74 1470 0002 2002 4417 9000 0001
tylko jak jeszcze ktoś będzie zbierał dane to nie dublujcie wysyłając do obu i już nic nie wklejajcie publicznie, idę jutro o 16 potem już urlop wiec to ostatnia szansa z mojej strony, szkoda ze na razie nic nie wyszło:(
Marcin Tobie to już za chęci należy się premia :) do której godziny dnia jutrzejszego zbierasz zapisy?
nie chce nic mówic ale wiedziałem że tak będzie ...
trzeba było wysyłać loginy na emaile..
nie zdziwiłbym się gdyby jeszcze alledrogo posprawdzało loginy i wszystkie zablokowało
paragraf na pewno się znajdzie ... ;/
Wiesz i chyba tak byłoby lepiej - może byłaby to dla niektórych nauczka. Bo proszenie przez kolegów aby nie podawali loginów widać nic nie dało. To się doigrali.
rzucaliscie publicznie loginami i macie
http://fotowrzut.pl/KV10R528KZ
jednak allegro czyta fora i wyczaili na jaka to skale idzie, takze misja dzisiaj polegla a pobiera ladnie na konta do ktorych mialem hasla
Duzo zwrotow beda mieli sprzedawcy kodow na allegro;)
na przyszlosc cierpliwie i komunikowac sie mailowo
Dokładnie. Trzeba było nie podawać tutaj loginów. Byłeś na tyle uprzejmy, że udostępniłeś specjalnego maila. Nie byli mądrzejsi :p
Ja wybieram się pod koniec tego tygodnia na kino allegro.
Mógłbym pomóc wygenerować kupony. Natomiast nie wiem jak wygląda samo generowanie kuponu.
Czy każdorazowo trzeba się rozłączać z siecią wifi? Jeżeli tak to sporo wydłuża to czas na wygenerowanie jednego kuponu. Widząc po akcji z citylight to chętnych będzie dużo.
Nowy Klient – osobę, która w dniu przystąpienia do Programu nie posiada Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek
o otwarcie Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, złożony przed przystąpieniem do Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia
Programu nie posiadała żadnego Konta Inteligo.