Też mam maila o anulowaniu zamówienia. Powołują się na punk regulaminu, który brzmi: "Sklep Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając kupującemu kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży." Tyle, że dla mnie nie ma tutaj słowa o anulowaniu a jedynie o przysłaniu potwierdzenia. Więc ponagliłem aby zgodnie z podanym punktem regulaminu przysłali potwierdzenie. Ktoś zna dobrego prawnika? ;)
W sklepie Google istotnie jest wersja 3.5.3, ale na zakładce "O aplikacji" w zainstalowanej na moim telefonie aplikacji mam 3.5.4.(?). Ale kuponu nie mogę w niej odebrać niestety.
zeArt podał swój link referencyjny do Alior Kantora, który działa od ponad roku... Trochę spóźniona ta okazja no i brak informacji, że za założenie konta przez "skorzystaj z okazji" autor zarabia. I nie za darmo tylko obowiązuje spread jak wszędzie.
Aplikacja MasterCard Mobile zawiesza mi się po wciśnięciu Rachunki -> Sprytny Bill. Zastanawiam się czy dostanę zwrot jeśli zapłacę bezpośrednio przez Sprytnego Billa, oczywiście podpięta karta MasterCard Getin Up. Czy ktoś się już dowiadywał w tej kwestii?