Dzisiaj przyszły dwie karty kurierem, a wcześniej dostałem te ich śmieszne pendrive'y. Tylko zastanawiam się jak mam tym płacić w sklepie jeśli nigdzie nie ma podanego numeru pin, jak myślicie?
Widzę ogólnie jedną słabość tych płatność przez sprytnego billa, GDZIE JEST DOWÓD ZAPŁATY ? nie ma żadnej opcji żeby taki ściągnąć, więc jeśli będę chciał coś reklamować to jak niby udowodnie, że była wpłata, zrobie sobie zrzut ekranu? jakiś żart.
Z mojego doświadczenia wynika, że 2-4h od wizyty kuriera dostaje się SMS i mail o aktywacji numeru. I wtedy najlepiej iść do Play i przenieść numer. Nie trzeba nigdzie dzwonić i wysyłać SMSów. Przeniesienie składasz z zaznaczeniem, że przenosisz numer "zgodnie z zachowaniem okresu wypowiedzenia u aktualnego operatora". NJU ma prawo naliczyć tą minimalną opłatę, za ten jeden miesiąc czyli 9zł, ale w moim wypadku nie naliczył nic :) Numer najlepiej przenieść pierwszego dnia, choć czasem można też drugiego bądź trzeciego, zależy na jaki okres rozliczeniowy się trafi, ale gwarancję, że w NJU będziesz tylko miesiąc a nie dwa, masz wtedy jak przeniesiesz numer w pierwszym dniu. Przykładowo ja podpisałem umowę 4 października i musiałem przenieść tego dnia numer, bo okres rozliczeniowy miałem do 5tego. Ale ktoś tutaj pisał że podpisał umowę 2.12 a okres rozliczeniowy ma do 5.12 więc w sumie mógł przenieść numer 2, 3 i 4tego grudnia, bo za te 3 dni opłata naliczona jest tylko za to co wykorzystasz, a nie 9zł jak za pełen okres.
Czy przenosicie do play dla jakiegoś konkretnego powodu? czy może lepiej i łatwiej tam zlikwidować numer?
czy wiecie może, jaka jest to karta, czy mogę z nią pójść do sklepu i zapłacić jak normalną do bankomatu, czy obowiązuje tylko płatność przez internet tak jak kartą kredytową?
Zastanawiam się nad:
1. @m4cin jak się zalogowałeś na swoją kartę?
2. czy mogę zrobić zakupy np. za 60 zł = 50zł (karta) + 10 zł (gotówka)