Rozmawiałem z pół godziny z trzema konsultantami:
proponowali pobrać najnowszą wersję aplikacj
anulować płatność i spróbować ponownie
spróbować zapłacic na innym urządzeniu bo o Pentagramie nawet nie słyszeli tam każdy z nich ma IPhona
A w końcu się poddali i poprosili aby napisać reklamacje na allegro@payu.pl
Jeżeli ci to pomoże to na pewno nie wina pentagrama, bo sama przez niego zamawiałam w tej akcji rabatowej i wszytko było ok, aplikacja działała poprawnie
Ponawiam swojego refa http://s.aliexpress.com/Qn63YjE3
Nie wiem dlaczego ale mam komunikat, że już dzisiaj grałam i więcej nie mogę, a grałam wczoraj około 15
proponowali pobrać najnowszą wersję aplikacj
anulować płatność i spróbować ponownie
spróbować zapłacic na innym urządzeniu bo o Pentagramie nawet nie słyszeli tam każdy z nich ma IPhona
A w końcu się poddali i poprosili aby napisać reklamacje na allegro@payu.pl
Jeżeli ci to pomoże to na pewno nie wina pentagrama, bo sama przez niego zamawiałam w tej akcji rabatowej i wszytko było ok, aplikacja działała poprawnie