mozna zawnioskowac o usuniecie konta (dla tych co nie dostali), oraz wypowiedzenie umowy ramowej (dla tych co dostali i splacili). wystarczy e-mail z adresu podanego we wniosku na kontakt@wonga.com takie info dostalem sekunde temu na infolini. nie ma juz wtedy mozliwosci ponownego wnioskowania. czyli jakby nie patrzec bezpieczenstwo sobie zapewniamy w obawie przed pozyczka od lichwiarzy :D
ja tam wole dmuchac na zimne, a pare zlotych w ta, czy w tamta mi roznicy nie zrobi, bo i tak bede na plus. w dniu odwiedzin kuriera z karta prepaid pojde przeniesc. nie wczesniej i nie pozniej. teraz mam juz jeden numer z promocji z sodexo, czekam na bon i tez przenosze.
1. posiadam numer w nju z promocji z sodexo, czy z tego tez mogę skorzystać?
2. działa Wam link z ofertą? mi wyskakuje error "realizacja zamówienia nie jest możliwa
Niestety wystąpił błąd podczas składania zamówienia. Prosimy spróbuj ponownie później.
Zapraszamy na stronę z naszą ofertą lub na stronę obsługi."