W aplikacji Bikekin wypożyczamy klikając widoczne, dostępne rowery po wybraniu stacji lub wpisujemy inny nr roweru który nam odpowiada, zdalnie odpinajac przy tej aplikacji elektrozawory lub wpisujemy/skanujemy kod roweru zapietego linka i pojawia nam się kod do zamka dla każdego wypożyczonego roweru. Zdalnie możemy zwrócić rower po zapieciu linka. Unikamy wtedy kolejek do terminala.
Po przybyciu na miejsce spotkania Doradca oświadczył, że od wczoraj ma awarię systemu, informował centralę aby nie umawiali, i nic nie załatwimy. Nikt nie zadzwonił i nie odwołał spotkania. Doradca miał do nas nr bo potwierdził go. Zero szacunku.
Czasem przy płacenia okazuje się, że zniżka tylko na napoje lub restauracja nie udziela już wogóle zniżek mimo iż reklamę sobie robią i zniżka w aplikacji jest podana na całe menu. Zalecam uzgodnienie rabatu przed zamówieniem.