Ostrzegam przed kupowaniem dziś (17.01.2015) i później nowych starterów w tej promocji dla samych biletów, wg mnie to pieniądze wyrzucone w błoto jeśli, jak ktoś pisał, kodów było na początku tylko 200 (więc większość albo prawie wszystkie już są rozdane), a również dlatego że dziś w rozmowie z osobą z infolinii Virgin Mobile na pytanie "czy jest możliwe że kupię starter w promocji i jak już do mnie dojdzie pocztą oraz wyślę odpowiedniego smsa to już kodów nie będzie?" odpowiedział "NIESTETY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ".
Co z tego że obiecali usunąć promocję ze strony jak nie będzie już kodów, skoro po zakupieniu 200 -ego startera przesyłki będą iść pocztą i dopiero wysłanie 200 ego smsa z prośbą o kod spowoduje (po regulaminowych 24 godz i czasie na modyfikację strony internetowej) usunięcie promocji ze strony. W tym czasie tysiące osób mogą, w nadziei biletów, kupować i płacić za prawie niepotrzebne im startery.
Przewiduję że już 200 starterów na pewno sprzedali i wszystkie te osoby wyślą od razu po dotarciu przesyłki smsa z prośbą o kod. Więc mamy po fajnej promocji. A nie zamykanie sprzedaży na stronie po sprzedaniu liczby starterów równej liczbie dostępnych kodów (a dopiero po wysłaniu wszystkich kodów) jest nie w porządku ze strony operatora.
W dodatku nie podanie liczby dostępnych kodów w regulaminie jest niefajne, równie dobrze to mógłby być 1 bilet, i kto im coś zrobi?
Co z tego że obiecali usunąć promocję ze strony jak nie będzie już kodów, skoro po zakupieniu 200 -ego startera przesyłki będą iść pocztą i dopiero wysłanie 200 ego smsa z prośbą o kod spowoduje (po regulaminowych 24 godz i czasie na modyfikację strony internetowej) usunięcie promocji ze strony. W tym czasie tysiące osób mogą, w nadziei biletów, kupować i płacić za prawie niepotrzebne im startery.
Przewiduję że już 200 starterów na pewno sprzedali i wszystkie te osoby wyślą od razu po dotarciu przesyłki smsa z prośbą o kod. Więc mamy po fajnej promocji. A nie zamykanie sprzedaży na stronie po sprzedaniu liczby starterów równej liczbie dostępnych kodów (a dopiero po wysłaniu wszystkich kodów) jest nie w porządku ze strony operatora.
W dodatku nie podanie liczby dostępnych kodów w regulaminie jest niefajne, równie dobrze to mógłby być 1 bilet, i kto im coś zrobi?