Dostałem 2 maile z numerem zamówienia i potwierdzeniem otrzymania wpłaty. A następnego dnia 3-go maila: z anulowaniem zamówienia! Bez podania przyczyny tylko powołując się na swój wewnętrzny regulamin:
"Zawiadamiamy, że na podstawie pkt II.5 zdanie 2 Regulaminu naszego Sklepu Internetowego nie doszło do zawarcia umowy sprzedaży."
Czyli: "Nie wyślemy, bo nie". No Panowie z mall.pl nie popisali się.
Też mam maila o anulowaniu zamówienia. Powołują się na punk regulaminu, który brzmi: "Sklep Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając kupującemu kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży." Tyle, że dla mnie nie ma tutaj słowa o anulowaniu a jedynie o przysłaniu potwierdzenia. Więc ponagliłem aby zgodnie z podanym punktem regulaminu przysłali potwierdzenie. Ktoś zna dobrego prawnika? ;)
Należy ich w ramach nauczki przypilnować aby oddaną kwotę oddali z ustawowymi odsetkami, zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.
Odsetki do będą grosze, ale może to ich czegoś nauczy.