Radzę się spieszyć. Oferta jest ograniczona czasowo i ilościowo.
Przy zamówieniu ("CHECKOUT") podajemy kod który obniża cenę produktu do 5 centów: JD555
Jeżeli ktoś nie ma jeszcze konta na JD.COM to polecam przy rejestracji podać kod który da wam 10$ upustu na zakupy powyżej 10.5$
Zapomniałem dodać. Żeby skorzystać z kodu w koszyku musi znajdować się tylko 1 przedmiot. Jeżeli w koszyku będzie więcej przedmiotów to kod nie zostanie uznany.
Trochę upierdliwe ale można kupić jeden przedmiot, zapłacić, potem kupić drugi i tak dalej.
Pytanie techniczne:
W MyOrder gdy status przesyłki zmieni się na Order Status: Awaiting Acceptance pojawia się czerwony przycisk Confirm. Rozumiem, że wciskamy go dopiero po otrzymaniu przesyłki. Tak?
Spróbuj się wylogować. Wyczyścić dane przeglądarki (ciasteczka itp.), zaloguj się ponownie i spróbuj jeszcze raz złożyć zamówienie.
Swoją drogą chyba coś się z ich stroną dzieje bo od paru minut też nie mogę złożyć zamówienia. Udało mi się złożyć 3 zamówienia i teraz lipa. Może mają przeciążone serwery.
W sumie wszystko działało jeszcze do podania adresu, później błąd z kodem, a jak zapisał się adres i wchodzę jeszcze raz po wyczyszczeniu wszystkiego / inna przeglądarka to wyświetla nad zamówieniem:
The shipping address you selected is different from the address we identified. The shipping cost has been updated accordingly.
A później jak chce się dać kupon to
ERROR
Wcześniej było na ich stronie info, że z kuponem na 0,05$ można będzie kupić max. 3 produkty. Więc zapewne dlatego nie możecie zamawiać kolejnych produktów.
Z tego co widzę to paypal tam jest i tego pewnie bym używał.
Rejestrowałem się przy ostatniej promocji z kodami (niestety nie załapałem się na żaden), a teraz widzę, że przy zakładaniu nowego konta wymagają potwierdzenia kodem sms :o
Po kilku dniach pobytu na tej stronie i czytania komentarzy doszłam do wniosku, że niektórzy to nawet bezdomnemu podaliby swój nr karty, gdyby mogli za to dostać darmową gumę do żucia A potem wielce zdziwieni, że "ktoś moją kartą zrobił zakupy na kilkaset zł"....
Polecam sobie najpierw doładować portfel na PayPal błyskawicznym doładowaniem a potem przewalutować saldo na $ i tak płacić. U mnie w ten sposób przeszło bez problemu.
Polecam sobie najpierw doładować portfel na PayPal błyskawicznym doładowaniem a potem przewalutować saldo na $ i tak płacić. U mnie w ten sposób przeszło bez problemu.
Chyba nie bardzo rozumiesz. Nie ma w tej chwili możliwości kliknięcia "Submit Order" bo wyskakuje błąd. Ty piszesz o płatności, a tego dokonuje się w następnym kroku...
u mnie nie działa, bo mam jeszcze blokadę 6zakupów z wczoraj, wiec chyba muszę czekać do 17.
Swoją drogą to jak oni zliczają te 6zakupów, skoro mam dwa konta, a różne adresy fizyczne i emailowe, łączę przez inne IP, czyszczę ciasteczka, a mimo to limit jest wspólny dla obu kont.
u mnie nie działa, bo mam jeszcze blokadę 6zakupów z wczoraj, wiec chyba muszę czekać do 17.
Swoją drogą to jak oni zliczają te 6zakupów, skoro mam dwa konta, a różne adresy fizyczne i emailowe, łączę przez inne IP, czyszczę ciasteczka, a mimo to limit jest wspólny dla obu kont.
Radzę się do edukować i nie zadawać przy tym tak głupich pytań... Chwalisz się tym? Leć jeszcze 10 kont zrób. Rozumiem 1, 2 no ale 6 i jeszcze jak na mięso się rzucać. Ochłoń człowieku bo irytujesz co niektórych. A odpowiedz na pytanie to tak, sposoby których użyłeś/aś wciąż nie gwarantują Ci kamuflażu.
Można brać maksymalnie 3 rzeczy, choć pewnie zawsze można założyć konta na członków rodziny (ewentualnie na adres znajomych lub rodziców, albo do pracy).
A gdyby ktoś potrzebował, żeby otrzymać 10$ w zasadzie bez kwoty minimalnej to podaję kod:
FX6U14
Radzę się do edukować i nie zadawać przy tym tak głupich pytań... Chwalisz się tym? Leć jeszcze 10 kont zrób. Rozumiem 1, 2 no ale 6 i jeszcze jak na mięso się rzucać. Ochłoń człowieku bo irytujesz co niektórych. A odpowiedz na pytanie to tak, sposoby których użyłeś/aś wciąż nie gwarantują Ci kamuflażu.
Czytaj uważnie- właśnie mam dwa konta na siebie i żonę, A limit 6 zakupów jest na dzień, a to że dostałem kupony, że poleciłem innym to chyba o to w tej promocji.
Można brać maksymalnie 3 rzeczy, choć pewnie zawsze można założyć konta na członków rodziny (ewentualnie na adres znajomych lub rodziców, albo do pracy).
Obawiam sie ze 1 produkt 5centowy na osobe. Jak zrobisz 3 to jest duza szansa ze wszytkie Ci anuluja. Ja bym nie ryzykowala ale to juz Twoja sprawa. Przy jednym na pewno przejdzie
To ile w końcu można tych rzeczy z jednego konta zamówić? 1? 3?
3 rzeczy można zamówić.
Gdyby ktoś jeszcze potrzebował kodu do rejestracji na 10$ to podaję kod: 9UF2KE.
Będę wdzięczny.
Potrzebna mi tylko jedna rejestracja więc jak ktoś stworzy konto z tego kodu to może napisać w komentarzach, żeby ktoś inny już nie robił.
Hej.
Fajna promocja, nie polecam tworzenia multikont i kombinowania, bo podobno takie konta blokują.
Jeśli ktoś jeszcze potrzebuje kodu do rejestracji, to polecam:
GVH32I
Pozdrawiam!
nie moge nic kupić.. IMPORTANT MESSAGE:
Sorry, the order can not be submitted, please try again later. If you need further help, please contact contact-sg@jd.com.
a limit 3 zakupów to obowiązuje na każdy dzień z osobna kiedy obowiązuje promocja czy przez cały okres promocji można w sumie 3 rzeczy ze zniżką kupić?
Mam problem z uzupelnieniem danych dostawy. W rubryce state nalezy wybrac z listy tak jak poland, a niestety nie wyswietlaja mi sie opcje do wyboru, a recznie wpisac nie moge. Z gory dzieki za pomoc! :)
Cześć koleżanki i koledzy
Proszę o choć jedną rejestrację z podaniem mojego kodu polecającego - DCSLPX
I ja i osoba rejestrująca otrzyma kupon 10 USD na zakupy
Mam takie pytanko tam jest do wyboru za te 5C tylko tych kilkadziesiąt produktów? Bo piszą ponad 20 tys. produktówa jak daje view all to jest ich tylko kilkanascie z danej grupy.
Skorzystałem z jednego z kodów z forum, kod przy rejestracji był niby ok, ale teraz w kuponach mam 0. Czy coś jeszcze trzeba zrobić, żeby dostać te 10$ za rejestrację z polecenia?
Czy ktoś z was też miał problem z otrzymaniem bonu?
Dziś założyłem sobie konto, podałem kod na 10$ ale na maila nie dostałem żadnego powiadomienia.
Również w zakładce z moimi kuponami nic nie otrzymałem.
Czy ktoś też ma taki problem?
ja niedawno kupilem:
http://en.jd.com/product/CEDEKE-DK-4301-Dual-USB-car-cigarette-lighter-adapter-4-5Ah_781467.html
i to:
http://en.jd.com/product/UNITEK-Y-3056-USB3-0-4-Port-HUB_782927.html
przy innych wyskakuje:
Sorry, the coupon code you entered is invalid. Please try again or use other codes.
Kod na 10USD podawany przy rejestracji:
60GC3P
Regarding the invitation coupon, we would like to inform you that this promotion has ended. Thus, there is no relevant coupon available. Please feel free to pay close attention to other promotion on our website.
Thank you for your understanding and support.
If you have any questions, please don’t hesitate to contact us.
ja niektóre wysyłki mam już w Warszawie -. a wiecie może dlaczego dla niektórych sprzedawców wogole nie działa śledzenie? pierwszy raz zamawiałam z Chin.
slimbarti
to zależy czy chcesz dostać towar czy nie :P
A tak serio wciskasz dopiero jak przyjdzie towar i sprawdzisz czy działa :)
jak nie działa albo dostaniesz cegłę to zakładasz spór
Iwona
Nie ma co się trackingami przejmować. To norma u chinczykow że albo podają zły albo w ogóle nie podają ;) poza tym przed świetami strony do śledzenia są często aktualizowane z opóżnieniem a niektore przesyłki wcale się tam nie pojawiają :)
Wiekszość sprzedawców na takich platformach wysyła rejestrowanymi bo jeżeli wyślą zwykłym nie mają żadnej podkładki do udowodnienia że paczka doszła lub nie:)
slimbarti
to zależy czy chcesz dostać towar czy nie :P
A tak serio wciskasz dopiero jak przyjdzie towar i sprawdzisz czy działa :)
jak nie działa albo dostaniesz cegłę to zakładasz spór
Jak założyć spór na jd.com? Q my order mam albo conform (z oczywistych względów nie klikam ) oraz Cancel? Widzę jeszcze kontakt ze sprzedawcą i tyle. Ktoś podpowie?
Ktoś wie jak założyć spór? Napisałem na razie do sprzedawcy w tej sprawie (obok zamówienia jest contact), ale się nie odzywa. Przy zamówieniu mam tylko Confirm lub Cancel - nie wiem co spowoduje Cancel? Ktoś może to potwierdzić?
bo bardzo często gdy są 2 różne przedmioty to idą w osobnych paczkach, a na stronie widać numer przesyłki tyko jednej paczki. Tak np. wysyła tech_ubay. Ja też czekam w jednym z zakupów na drugi przedmiot. A przycisk Refund pojawia się po potwierdzeniu, że paczka przyszła i tu jest problem.
no ja też właśnie mam problem z przesyłką ponieważ w paczce zamiast 3 rzeczy była jedna której nie zamówiłem, dodatkowo jedna z paczek została wysłana na drugi koniec Polski. Tydzień czekałem na odpowiedz sprzedającego i odpisał mi tylko, że wysłał paczkę na dobry adres o rzeczy której nie zamówiłem, nawet nie wspomniał. Wysłałem wiadomość do jd.com i jak na razie brak odpowiedzi od 6 dni.
GYDS1V