1. W dniach 24-30.10 zamów nju z rachunkiem.
2. Na podanej stronie wpisz numer Twojego zamówienia.
3. Odbierz i podpisz umowę u kuriera a w ciągu 14 dni dostaniesz SMSem kod do wypłaty z bankomatu kwoty 50zł,
i... jazda na imprezę :)
Kazdy z Uczestników uprawniony jest do skorzystania z niniejszej promocji wyłącznie raz w
czasie jej obowiązywania. To oznacza, że w ramach Promocji może złożyć maksymalnie 1
zamówienie. Każde kolejne zamówienie mimo spełnienia warunków opisanych w pkt III nie
będzie objęte Promocją.
Chodzi mi o to, iż ludzie brali simy nju z innych (nieaktualnych już dawno) promocji, i chcieli brać udział w kolejnych akcjach bonusowych, to okazywało się iż na swój PESEL wykorzystali limit rejestracji - i nie dostawali promocji. Ciekawi mnie czy dalej jest te ograniczenie czy wyzerowali liczniki :). Bo jak nie to czekam na ciekawsze promo od nju.
9 zł abonamentu które mam zapłacić to mogę wykorzystać na sms/rozmowy itp. czy 9 zł to stałą opłata a każdy sms jest doliczany do rachunku do tej kwoty?
Punkt VI. regulaminu /reklamacje/:
1. Wszelkie reklamacje związane z Promocją winny być kierowane na adres:
1.1. Orange Polska S.A., Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa z dopiskiem: Promocja ”impreza z nju”,
1.2. lub na adres email: promocje@njumobile.pl wpisując w temacie wiadomości: „Reklamacja - impreza z nju”,
2. Uczestnik może składać reklamacje do niniejszej Promocji przez czas jej trwania oraz w okresie 30 dni od daty jej zakończenia.
3. Reklamacje dotyczące kodu pin będą rozpatrywane w term
inie 21 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia. Odpowiedzi kierowane będą na adres zwrotny podany przez Uczestnika promocji w przesyłanej przez niego reklamacji dotyczącej Promocji. Odpowiedzi na reklamacje będą kierowane tym samym kanałem komunikacji jakim została złożona dana reklamacja, jeżeli Uczestnik nie określił inaczej."
Formalną reklamację można złożyć ale nie liczcie na potwierdzenie jej otrzymania, o samej odpowiedzi już nie wspomnę. Nawet jak zgodnie z reg. wpisze się właściwy temat "reklamacja - impreza z nju", to nie wiem czy z tego specjalnego adresu: promocje@njumobile.pl ktokolwiek odbiera maile. Pozostaje jeszcze formularz nju na FB: https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458. A może od razu lepiej pisać do rzecznika klientów Orange: http://www.rzecznik.klientow.orange.pl/
Ja przeniosłem. W czym problem żeby tego nie zrobić nawet pierwszego dnia?? Numer jest aktywny, na bank jeszcze pozostaje w nju. A póki co ja czekam tez na smsy, ale umowa podpisana 4 listopada wiec mają jeszcze 2 dni:)