1 osoba może kupić i wykorzystać maks. 1 groupon. Oferta dotyczy tylko nowych umów zawieranych w nju mobile - obowiązuje również przy przenoszeniu numeru z innej sieci. Aby uzyskać bon należy być klientem przez min. 1 cykl rozliczeniowy (czyli opłacić fakture za min. 9 zł)
Dla mnie najgorsze jest to że Nju jest słabo zarządzane jeżeli chodzi o wiele numerów - mam kilka aktywnych. W interfejsie nie ma możliwości. Przychodzą mi maile ze faktura do zapłacenia bez informacji dla jakiego numeru - tylko kwota. Krótko terminowe umowy jeszcze bardziej temu nie służą, bo jak ma działać przypominanie hasła poprzez wysyłkę sms-a na kartę sim która i tak leży nie rozpakowana. Przydałby się Nju manager :)
Teoretycznie tylko 1 faktura do zapłaty, wiec 40zł i stracony czas z kurierem
gorzej jak dostaniesz kod na pizze a sodexo nie - zauważ jedno, nigdzie nie podawałem kodu groupona a to by oznaczało że bon przysługuje wszystkim a nie tylko osobą które kupioną kupon. Jeżeli tak jest to skorzystanie z kodu na pizzę wykluczy Cię na 99% z bonu bo jawnie skorzystałeś z danej oferty. Trochę lipa bo nie można nigdzie dorwać regulaminu tej promocji - macie może?
12. Kupon Sodexo zostanie wysłany Abonentowi w terminie 40 (czterdziestu dni
kalendarzowych od daty otrzymania pierwszej faktury za usługi telekomunikacyjne
świadczone na zakupionym w ramach Promocji numerze w ofercie „nju z
rachunkiem” na adres dostawy podany przy zakupie oferty...
13. Warunkiem otrzymania Kuponu Sodexo jest utrzymanie aktywnego numeru
uruchomionego w ramach Promocji i brak dyspozycji jego wyłączenia na dzień
wysyłki Kuponu Sodexo.
Według mnie, to będą przynajmniej 3 faktury = 50 - 3*9
Polecam lekturę komentarzy pod poprzednią podobną ofertą... Mam z nią złe wspomnienia, i nie tylko ja.
http://mamokazje.pl/okazja/1072/nju-wraca-50-zl-na-bp-carrefour-sodexo-kfc-jakies-sluchawki#comment-2755
Nie polecam nikomu. Mi i znajomym nie wysłali ani słuchawek z poprzedniej edycji ani bonów. Na reklamacje nie odpowiadają, albo podają jakieś idiotyczne wytłumaczenia. Z tych wszystkich kilkudziesięciu promocji w jakich uczestniczyłem NJu jako jedyne totalnie olewało klientów.
No zobaczymy jak to się sprawdzi. Swoją drogą szkoda, że akcja trwa tak krótko, ale powinienem się ogarnąć. I druga kwestia, pamiętajcie o wyborze e-faktury :D