45

100% zwrotu kosztów zakupów w Carrefourze!

Od teraz w Carrefourze można otrzymać stuprocentowy rabat za zakupione produkty! Aby to zrobić, należy udać się do sklepu, kupić jeden z produktów wymienionych poniżej (lub w regulaminie) i zachować paragon, następnie sporządzić recenzję produktu i wysłać ją razem ze swoimi danymi w specjalnym formularzu na stronie (link w okazji).
Jednej osobie przysługują maksymalnie dwa zwroty w dwóch osobnych formularzach.

Sprzedażą będą objęte produkty marek (małe rozmiary/objętości): Gillette, Venus,
head&shoulders, Pantene, Wellaflex, Pampers, Always, Discreet, blend-a-med.,oral-b,
Old Spice, AmbiPur, Fairy Platinum, Lenor,Vizir (płyn, kapsułki), Ariel (płyn,
kapsułki), Duracell.
Promocja trwa do 31.08.2015.
Regulamin: https://www.everydayme.pl/Assets/Modules/Carrefour/Regulamin_Cash_Back__2015_06_01.pdf
100% zwrotu kosztów zakupów w Carrefourze!
Awatar użytkownika elvis1 elvis1 · 02:03, 06-06-15 Skorzystaj z okazji
Ocena: 84.62% · Głosów: 65

Komentarze (227)

Anna 10:34, 06-06-15 #
dobre :)
kazdy dostaje zwrot?
pkob86 11:14, 06-06-15 #
a jak zlozyc wniosek online??
elvis1 11:30, 06-06-15 #
@Anna: sprawdziłem regulamin i nie jest tam napisane o tym, że ktoś może tego zwrotu nie dostać. W takim razie dostają wszyscy, pod warunkiem że dobrze uzupełnią formularz. No i jednej osobie przysługują maksymalnie dwa zwroty.

@pkob86: wydaje mi się, że trzeba się zarejestrować (wtedy podajesz swoje pełne dane)
zeArt 11:54, 06-06-15 #
Nie ma wniosku online, jest tylko formularz w pdfie do wydrukowania i wyslania :-(

https://www.everydayme.pl/Assets/Modules/Carrefour/formularz_final.pdf
FragMaster 12:08, 06-06-15 #
Tylko jeden zwrot na daną markę.
Anna 12:19, 06-06-15 #
wysyla sie emailem? Sorki ale nie moge teraz czytac regulaminu
akro 17:37, 06-06-15 #
@Anna to przeczytaj regulamin później, co za problem?
zeArt 18:04, 06-06-15 #
@akro umiejętność czytania ze zrozumieniem to dla niektórych wyzwanie. :-)
kris009c 19:16, 06-06-15 #
właśnie kupiłem szczoteczkę do zębów oral b na akumulator w Careffour jest po 95,96zł a zwrot maksymalnie firmadaje do 109 zł, więc spokojnie się zmieściłem, natomiast kapsułki Vizir są droższe niż gwarantowany zwrot, więc trzeba dorzucić 7zł.
aga77 21:54, 06-06-15 #
czytam, czytam i rozumiem, że zwrot przysługuje tylko za 1 szt danego produktu, tak? Jak np. kupię 4 opakowania kapsułek do prania to zwrot dostanę w wysokości 21,59 czy 4x 21.59zł?
akro 23:17, 06-06-15 #
@aga77 a co chciałaś nakupić na cały rok za darmo... do regulaminu czytać!!!!
krist1992 09:35, 07-06-15 #
Nie ma formularza online... W regulaminie co innego, a rzeczywistość co innego. Ino poczta :P
aga77 13:57, 07-06-15 #
@akro po co się udzielasz jak odsyłasz do regulaminu - chyba sam go nie zrozumiałeś i tak Ci łatwiej nie? :) Regulamin jest średnio jasny w tym zakresie a kupowanie pierdoły za kilka złotych w stosunku do kosztu wysyłki zgłoszenia jest średnio satysfakcjonujące.
Petro-7 01:07, 08-06-15 #
@aga77
Dostaniesz zwrot tylko za 1 sztukę :)

@krist1992
Na pewno nie ma na tym everydayme? Ja się szczerze tam jeszcze nie rejestrowałem, ale regulamin mówi, że tylko tam można online, a pocztą tradycyjną do biura Carefour.
krist1992 12:59, 08-06-15 #
Tak nie ma
marcin3city 17:57, 08-06-15 #
czy mozna w jednym liście wysłać 2 zgłoszenia 2 produktów? czy trzeba wysyłać każdy w osobnym liście?
lukaszg16 19:04, 08-06-15 #
Ja wysłałem dwa zgłoszenia w jednym liście w niedziele. Zobaczymy czy mi to zaliczą do zwrotu.
Niech ktoś napisze jeśli otrzymał już jakiś zwrot
marcin3city 14:02, 09-06-15 #
no ja mam na siebie 2 produkty kupione i 2 na żonę, zastanawiam sie czy może wszystkie 4 im wysłać razem, w regulaminie napisane jest tylko aby każdy produkt był na osobnym zgłoszeniu i aby dostarczyć do organizatora konkursu, nie jest nic napisane o formie dostarczenia :)
Ptysiunia 19:36, 09-06-15 #
a może mi ktoś dokładnie wytłumaczyć o co chodzi z tym zapisem o małym opakowaniu. Chcę kupić duże opakowanie pieluch (jest ono w wykazie) ale w regulaminie jest napisane że zostanie zwrócone tylko za małe opakowania.
darky 21:45, 09-06-15 #
@Ptysiunia
Wydaje mi się że:
- jeżeli kupisz dokładnie taki produkt jak jest w wykazie to dostaniesz 100% zwrotu (o ile nie przekroczysz ceny z wykazu)
- jeżeli kupisz większe opakowanie tego produktu to zwrócą ci maksymalnie cenę mniejszego opakowania z wykazu np. jak kupisz dużą paczkę 150szt pieluch to zwrócą ci i tak 32,99.

Dlatego być może bardziej opłaca się kupić droższe pieluchy Premium bo są w większych opakownaiach - rozważ sama
marcin3city 00:26, 10-06-15 #
Ja kupiłem właśnie pieluchy premium i szczotkę elektryczna i o takie zwroty wysyłam
Krystian Bryś 15:53, 11-06-15 #
3 miecze wirujące kupione, ząbki będą na ulał teraz :)
tohm 20:27, 11-06-15 #
Może ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem, ale w regulaminie jest napisane:
Paragraf 2 punkt 6.
"Zgłoszenie udziału w Promocji za pośrednictwem strony www.everydayme.pl jest dwuetapowe:
a) w pierwszym etapie wymagane jest [b]wypełnienie za pośrednictwem strony www.everydayme.pl Formularza zgłoszeniowego[/b] (w tym sporządzenie recenzji Produktu Promocyjnego oraz podanie nr paragonu lub faktury VAT dokumentującej zakup tegoż Produktu) [b]i przesłanie formularza on-line[/b]."

Wypełnić za pośrednictwem strony www i przesłać on-line to nie znaczy IMHO pobrać pdf, wydrukować, wypełnić i lecieć na pocztę z listem w zębach. Poza tym o wysyłaniu zgłoszeń pocztą tradycyjną traktuje paragraf 2, punkt 5 podpunkt a-c.

Czyżby organizator promocji już nie spełniał warunków regulaminu, który sam opracował ???
wordlord 20:18, 12-06-15 #
tohm:

Czyżby organizator promocji już nie spełniał warunków regulaminu, który sam opracował ???


Nie pierwszy nie ostatni taki przypadek niestety.
cienek88 20:25, 12-06-15 #
ten regulamin nie jest jasny. niby mają limit 25 tys na miesiąc. jak wyczerpią środki to zamieszczą informację o tym fakcie na stronie. a co z z formularzami które zostały wysłane np w tym samym dniu co umieszczenie takiej informacji ? nie wiadomo. 25 tys zł na cały kraj to nie jest dużo
Damiś 21:17, 13-06-15 #
Najbezpieczniej jest kupić 1 lipca produkty i wysłać zgłoszenie tego samego dnia, tak by skorzystać z limitu przeznaczonego na lipiec, bo załóżmy jak kupię jutro produkty objęte zwrotem i wyślę w poniedziałek, a okaże się, że już limit wyczerpany został na czerwiec, to wtedy nie otrzymam zwrotu? Co sądzicie o moim pomyśle?
wordlord 21:26, 13-06-15 #
Brzmi rozsądnie i powinno się udać.
Mnie zastanawia inna kwestia. W regulaminie jest napisane, że nazwa produktu na paragonie powinna być zrozumiała i jednoznaczna. Kupiłem szczoteczkę i jej opis jest beznadziejny. Nigdzie nie ma że są to Oral b. Tez tak macie?
W takim wypadku powinniśmy poprosić pracownika o dopisanie nazwy na paragonie i dostawienie pieczątki. Tu jest problem taki, że Panie nie chcą tego zrobić o promocji nie słyszały, internetu u siebie nie mają (ja akurat telefonu nie miałem by im pokazać), by sprawdzić regulamin, a na słowo nie wierzą. Dzwoniły nawet do innych marketów i tam podobnie wiedzą, ze gdzieś bije, ale nie wiedza w którym kościele.
Ogólnie skończyło się na tym, ze Pani ma sprawdzić w domu i do mnie zadzwonić...
luka89waw 00:00, 14-06-15 #
Widać że w Carrefour'ach panuja ciemność w tych sprawach :P Nie informują pracowników że jakaś akcje przebiega, Tak samo jak z tymi Ekspresami :) Może wydrukuj info o promocji i pokaż na kartce A0 :P
wordlord 08:04, 14-06-15 #
Proponowałem im też takie rozwiązanie, ale stwierdzili, że nie uznają takiego regulaminu :P
akro 09:24, 14-06-15 #
W takich sytuacjach trzeba wołać kierownika i tyle...
wordlord 09:53, 14-06-15 #
Rozmawiałem z kierownikiem ;) To ona ma do mnie dzwonić najpóźniej dziś.
amasdamas 11:27, 14-06-15 #
Damiś:
Najbezpieczniej jest kupić 1 lipca produkty i wysłać zgłoszenie tego samego dnia, tak by skorzystać z limitu przeznaczonego na lipiec, bo załóżmy jak kupię jutro produkty objęte zwrotem i wyślę w poniedziałek, a okaże się, że już limit wyczerpany został na czerwiec, to wtedy nie otrzymam zwrotu? Co sądzicie o moim pomyśle?


Poprawcie mnie proszę, ale regulamin nic nie mówi, że mam to być kupione w tym samym miesiacu co wysłanie zgłoszenia. Wiec kupować można w dowolnym momencie. Natomiast startegia na 1wszy dzien miesiaca ze zgloszeniem jest oczywiscie OK. Nie ma tez chyba p.wskazan do przeslania danego zgloszenia drugi raz o ile sie nie zalapie np w czerwcu-ale oczywiscie koszty tu rosna ipewnie recenzje trzebaby zodyfikowac. Natomiast co do nazw- to kazdy sklep carrefour ma ma takie niepelne- bo maja jeden system. Dlatego proponuje to zwreyfikowac czy rzeczywiscie trzeba brac fakture za kazdym razem do paragonu na szczoteczki czy tez inne produkty. Przy takim zalozeniu Carefour robilby sobie niepotrzebne kolejki przy DOK.
wordlord 12:03, 14-06-15 #
U mnie poszło już zapytanie do Carrrefour w sprawie nazw, jak będę coś wiedział to napiszę. Problemem może być to, ze organizatorem jest firma zewnętrzna (do niej też napisem) i nie wiem czy zostanie jej przekazane nazewnictwo marketu i czy będą próbować odczytać z paragonu.
luka89waw 12:10, 14-06-15 #
amasdamas:


Poprawcie mnie proszę, ale regulamin nic nie mówi, że mam to być kupione w tym samym miesiacu co wysłanie zgłoszenia. Wiec kupować można w dowolnym momencie.


Aha możliwe że zrozumiałem inaczej ;p
7. Zgłoszenie musi mieć taką samą lub późniejszą datę niż data dokonania zakupu Produktów Promocyjnych. (...)
cienek88 22:15, 15-06-15 #
wypełnij formularz- skontaktujemy się z Tobą w celu przesłania zwrotu pieniędzy . Z ich strony wynika że kontaktują się żeby oddać pieniądze, na pewno nie telefonicznie ani mailowo, bo się nie podaje takich informacji jak numer czy adres mail w formularzu. Listownie?
luka89waw 23:28, 15-06-15 #
haha :D Nieźle :P Ale dziwne też
Yberion 20:26, 16-06-15 #
Przecież w formularzu jest pozycja by podać nr tel i maila.
cienek88 20:48, 16-06-15 #
umieścili nowy formularz, na poprzedniej wersji nie było takiego miejsca
Adek 04:20, 17-06-15 #
Wiecie może czy można w jednym liście wysłać formularze i paragony innych członków rodziny, czy każda osoba musi być w osobnym liście? Myślę, że to bez sensu wysyłać w osobnych, ale mogą nie uznać czy coś dlatego pytam
nata787 19:40, 17-06-15 #
Czy ktoś już dostał zwrot?
Maciej Czapla 22:33, 17-06-15 #
Tak, ja dzisiaj. W jednej paczce wysłałem swoje i dziewczyny. Zarówno ja jak i ona dostaliśmy zwroty.
sakee5 14:07, 18-06-15 #
Macieju jakim listem wysyłałeś zgłoszenia i jak je od siebie oddzieliłeś? Wysłałeś 2 swoje i 2 dziewczyny?
wordlord 15:00, 18-06-15 #
Wrzucę garść ciekawostek:
NA stronie Carrefoura jest nadal stary formularz ten nowy jest tylko na stronie everyday i tylko tam jest miejsce na maila lub tel.
Na pytanie jak się będą w takim razie kontaktować odpowiedzieli by umówić to z firmą organizującą promocję, niestety mail do nich jest nieaktywny i poczta do nich nie dociera. W takim wypadku Carrefour stwierdził, ze wyjaśni tę kwestię, ale na odpowiedź trzeba czekać 14 dni.
W kwestii paragonów nie trzeba robić żadnych dopisków na nich ani brać faktur, te koślawe nazewnictwo występujące na nich jest uznawane przez organizatora za zrozumiałe i będą one honorowane.
kris009c 19:26, 18-06-15 #
Hmmm, więc już robią zwroty :) Ja poprosiłem fakturę na której jest podana nazwa wpisana długopisem i pieczątka pracownika. Czekam na zwrot hajsu.
Maciej Czapla 22:31, 18-06-15 #
Wysłałem paczką kurierską 2 koperty w zeszły poniedziałek. 1 moja i 1 dziewczyny(obie po jednym zgłoszeniu) Zwrócili za oba produkty. Na paragonie miałem samo "Vitality" bez Oral-B, a na drugim Venus EMB, żadnych problemów nie robili. Nawet się nie skontaktowali bo nie mieli jak- wypełniałem formularz przed zmianą na ten z danymi.
aga77 00:04, 19-06-15 #
można już online dokonywać zgłoszeń czy nadal nie?
lukecz 08:41, 19-06-15 #
W moim Carrefour nikt o promocji nie słyszał
Kupiłem szczoteczkę z kodem zgodnym z tym co na liście dołączonej do regulaminu, ale w cenie 119zł (w liście jest za 109zł) - też tak mieliście i dostaliście zwrot?
lukecz 08:44, 19-06-15 #
A na paragonie mam: "A_SZCZOTECZKA DO ZE" 1*119,00 - skąd oni mają wiedzieć że to Oral-B? Zaczynam się martwić o to że za mój zakup nie odzyskam zwrotu :(
kris009c 16:30, 19-06-15 #
dostałem dziś zwrot. Poproście o fakturę i o to żeby napisali nazwę i pieczęć. Lepiej dmuchać na zimne.
krist1992 17:15, 19-06-15 #
Ja tam kupiłem za 99zł szczoteczkę, zgłoszenie wysyłam w lipcu :)
cienek88 19:01, 19-06-15 #
też kupiłem za 99 ale wysłałem na początku promocji i na razie brak zwrotu , oby zwrócili bo w biedronce ta sama szczoteczka jest za 65 zł ;P
krist1992 17:03, 20-06-15 #
Eeeee znalazł ktoś mach 3 turbo w Carrefour? Chce te maszynkę objezdzilem na śląsku i nie ma w żadnym Carrefour. Macie tam w PL gdzieś te maszynkę?
Anna 19:41, 20-06-15 #
Da sie jeszcze kupic te Szczoteczki Oral-B?
desperados999 19:43, 20-06-15 #
ja dzisiaj byłem w carfurze w Łodzi i szczoteczki były, ceny rózne od 100zł
Anna 21:24, 20-06-15 #
@desperados999 dzieki z odpowiedz. Czyli to nie sa te z listy za lekko poand 100 zl?
wordlord 22:15, 20-06-15 #
@Anna na liście masz pokazany jedynie maksymalny zwrot jaki możesz za dany produkt dostać. W sklepie nie patrz na cenę tylko czy nazwa się zgadza z tym co jest w regulaminie.
Damianek 10:06, 21-06-15 #
Kupujecie szczoteczki Oral-B w pudełkach kartonowych, tak jak np. tutaj
http://archiwum.allegro.pl/oferta/szczoteczka-elektryczna-braun-oral-b-vitality-hit-i3352905143.html
Czy w takim opakowaniu:
http://www.feelunique.com/p/Oral-B-Vitality-White-Clean-Rechargeable-Toothbrush
Anna 17:17, 21-06-15 #
Ale pytałam jaka była własne cena
kris009c 21:37, 21-06-15 #
ja kupiłem taką co na alledrogo, tylko, z pastę do zębów miała gratis :)
aga77 10:19, 22-06-15 #
zgłaszał ktoś to online czy wszyscy ślecie listem?
Anna 15:38, 22-06-15 #
Ale jaka cena tej szczotki i jeśli możesz podaj model
Anna 17:04, 22-06-15 #
Kupuję i wysyłam w lipcu.
Myślę że to optymalne rozwiązanie
Katarzyna Wuka 20:59, 22-06-15 #
@krist1992
Także chciałam kupić Mach 3 turbo. W moim Carrefourze w Poznaniu również nie ma. Była jedynie ta Sensitive za 20 cos. No i byla jeszcze maszynka Turbo, ale pytanie jak jest zakodowana na paragonie - nie wzielam, bo balam sie, ze mi nie zwroca. Wzielam za to maszynke dla kobiet Venus Ebrance (tu takze za bardzo nie bylo wyboru) i pieluchy Premium Care. Chcialam pieluchomajtki, ale znowu w moim Carrefourze nie bylo.

@aga77
Nikt online nie zglaszal, bo ciagle nie ma formularza online :( Napisalam na maila do Everyday co z tym formularzem i dostalam odpowiedz:

Szanowna Pani!
Dziękujemy za kontakt z naszą firmą.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu doświadczanych niedogodności.
Uprzejmie informujemy, iż Pani zgłoszenie zostało przekazane do właściwego działu.
Jeszcze raz dziękujemy, w przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, prosimy o kontakt.
Z poważaniem
Dział kontaktu z klientem
Procter & Gamble


i cisza... od 13 dni!!! Moze tez do nich napiszcie, jak bedzie nas wiecej osob to moze ktos odpowie? Moze sie zmiarkuja, ze to nie jest dobra reklama dla marki?
Katarzyna Wuka 21:00, 22-06-15 #
Errata: chcialam napisac, ze nie bylo maszynki Turbo, a byla maszynka Power - nie wymieniona w spisie.
Katarzyna Wuka 21:02, 22-06-15 #
A odnosnie wysylania w czerwcu czy lipcu. Mi sie wydaje, ze z racji, ze nie ma formualrza online to wiele osob odpuszcza i nie ma znaczenia kiedy sie wysle. Moim zdaniem limit na czrwiec nie jest przekroczony. Zobaczcie jak dlugo mozna bylo zglaszac w promocji Dove http://mamokazje.pl/okazja/2325/przetestuj-dove-zwrot-za-zel-pod-prysznic-dove- a tam przeciez byly zgloszenia online i duzo mniejsza pula. No ale robcie jak chcecie :) Ja wysle teraz, tylko musze sie zebrac, zeby wydrukowac i wypisac formularz.
Anna 09:49, 23-06-15 #
@Katarzyna no niby tak ale za raptem kilka dni bedzie pewna pula na lipiec wiec chyba lepiej sie chwile wstrzyma i miec pewna lipcowa.
Katarzyna Wuka 10:47, 24-06-15 #
No pewnie, jak kto woli, ja tam nie czekam i mam nadzieje, ze dzis wreszcie dotre na poczte. A napisalam wczoraj wieczorem do organizatora - Agencji Reklamowej Swiift z pytaniem o ten formularz online. Jedno co trzeba im oddac, to bardzo szybko odpowiedzieli, ale niestety bez konkretow:

Witam,

Ze względów technicznych nie jesteśmy w stanie określić w jakim terminie zostanie uruchomiony formularz online. Zachęcamy do wzięcia udziału w akcji i wysyłania zgłoszenia drogą pocztową.

Pozdrawiamy

Swiift
TheArt 12:53, 24-06-15 #
Też reklamowałem że zgodnie z regulaminem ma być dostępny formularz online ale wykrety robią.
darky 14:03, 24-06-15 #
Ja tam się cieszę że nie ma formularza online. Dzięki temu większość chętnych odpuszcza i nie grozi szybkie wyczerpanie puli.
Najgorzej to jak kupisz po wygórowanej cenie (a małe opakowania zwłaszcza bez promocji to nie jest dobry deal), wyślesz a potem nie dostajesz zwrotu.
lukecz 09:35, 26-06-15 #
Pytanie do osób które już otrzymały zwrot - po jakim czasie od wysłania otrzymaliście zwrot i czy np było jakieś powiadomienie w formie maila lub SMS? (dotyczy osób które skorzystały z nowej wersji formularza)
STALKERpl 12:01, 26-06-15 #
@lukecz,

wysyłałem 12 czerwca priorytetem, wczoraj dostałem zwrot na konto, nic sie nie odzywali poza tym, żadnych maili czy smsów.
Iza Rachwał 12:22, 26-06-15 #
Pani Katarzyno, na jaki adres kontaktowała się Pani z agencją Swiift? Ja wysłałam zgłoszenie lstem poleconym Pocztą Polską, ale nie doręczono go. W regulaminie nie ma podanego ich adresu mailowego ani telefonu. Ich strona na FB nie działa.
nata787 18:22, 26-06-15 #
Wysłałam 10.06 poleconym priorytetem, 11.06 odebrane przez Swiift (sprawdziłam na stronie PP), 23.06 zwrot już na koncie. W 7 dniu roboczym od odbioru listu wysyłają pieniądze, a kiedy wpłyną na Wasze konto to zależy od Waszego banku.
nata787 18:26, 26-06-15 #
Iza Rachwał, wystarczy trochę poszukać )))
http://swiift.eu
Swiift Agencja Reklamowa Sp. z o.o.
ul. Pelplińska 21, 01-683 Warszawa
tel.: 22 408 99 38
tel./fax: 22 408 99 39
aga77 09:29, 27-06-15 #
wysyłacie po kilka zgłoszeń w jednym liście czy każde osobno? Np. moje, męża i rodziców?
alan17 11:45, 27-06-15 #
Witam, jak proponujecie lepiej wysłać kurierem 30 aby doszło 1? czy 1 lipca z dostawą na 2? jak to odbierane jest - data doręczenia?
alan17 11:46, 27-06-15 #
oracz czy wysyłacie paragon?
wordlord 12:13, 27-06-15 #
Po co kurier? taniej polecony priorytetem z opcją info o dostarczeniu +50 gr
Można ponoć wszystkie razem wysłać i dostaje się zwrot bez problemu.
Wysyłasz kopie paragonu nie oryginał.
alan17 00:10, 28-06-15 #
kurier 13 zł nie wielki koszt przy wysłaniu dwóch zgłoszeń... ale pytanie:) kiedy wysłać? czy jak wyślę osttaniego dnia czerwca to ok?czy słac 1 lipca?
krist1992 14:59, 28-06-15 #
ja ślę 1 lipca. Data w formularzu też musi byc 1 lipca więc wiesz.
Katarzyna Wuka 21:08, 28-06-15 #
@ Iza, wyslalam na addres mailowy, ktory byl na stronie, ktora podala juz nata787 wyzej.

Ja wyslalam pod dwa zgloszenia (meza i moje) w czwartek wieczorem PP jako list polecony ekonomiczny. Jasne, ze mozna kurierem, ale ja wychodze z zalozenia, ze po co przeplacac. Wynioslo mnie to 4,20 zl. Zobaczymy kiedy przyjdzie zwrot.

A odnosnie daty na formularzu... Na tym formularzu, ktory wydrukowalam z Everyday nie ma daty. A kurir dostarcza przesylke nast. dnia najczesciej, ale tak jak pisalam - robcie jak chcecie, ja nie czekalam do lipca, choc nie wzielam opcji priorytet, wiec moze dojdzie w lipcu :D

Wysylalam ksero paragonow.
micio 20:25, 01-07-15 #
Kto dostał jeszcze zwrot na konto?
savi 20:36, 01-07-15 #
Dostałem przedwczoraj.
Listy doręczono 15.06
Damiś 20:50, 01-07-15 #
W tej promocji to trzeba tylko wysłać wypełnione formularze i kopie paragonów/faktur VAT? Nie trzeba nic wypełniać na stronie everydayme.pl? Można wysłać 3 formularze w jednej kopercie, z czego jeden z nich jest na inny adres?
daria12@10g.pl 21:55, 01-07-15 #
nie wolno
FragMaster 23:36, 01-07-15 #
Ja dzwoniłem do agencji i powiedzieli, że można wysyłać w jednej kopercie formularze dwóch różnych osób.
Niedro 22:13, 06-07-15 #
Rozumiem, że każdy kto zgłosił formularz dostał zwrot, stąd ta cisza tutaj? :)
darnok 22:15, 06-07-15 #
Ja wyslalem poczta 30.06 i czekam... (dotarlo 02.07)
nata787 22:32, 06-07-15 #
tak ))
Katarzyna Wuka 21:18, 07-07-15 #
Damiś:
W tej promocji to trzeba tylko wysłać wypełnione formularze i kopie paragonów/faktur VAT? Nie trzeba nic wypełniać na stronie everydayme.pl? Można wysłać 3 formularze w jednej kopercie, z czego jeden z nich jest na inny adres?
Tak, tylko ten jednostronnicowy fomularz i kopie paragonów/faktur. Ja wyslalam 4 formularze w jednej kopercie (2 zwroty na osobe, dwoch roznych marek, tak jak glosi regulamin) i czekam. Wyslalam poczta, dostarczono 30.06.
Krystian Bryś 16:20, 08-07-15 #
właśnie dzwoniłem do organizatora promocji i można przesłać 6 formularzy tj. 3 os x 2 formularze różnych marek w jednym liście. a więc tak czynię i zmykam na pocztę.
Krystian Bryś 17:53, 08-07-15 #
miał ktoś taką sytuację, że na jednym paragonie miał dwie lub więcej rzeczy do promocji?
nata787 18:25, 08-07-15 #
miałam 2 rzeczy na jednym paragonie, dostałam zwrot już parę tyg temu
Katarzyna Wuka 21:23, 08-07-15 #
Ja bralam na wszystko osobny paragon, bo sugerowalam sie zapisem:

"Jeden paragon potwierdzający zakup Produktów Promocyjnych upoważnia do jednego zgłoszenia udziału w Promocji, niezależnie od ilości Produktów Promocyjnych znajdujących się na paragonie."

A jesli chodzi o maks 6 fomularzy w kopercie, to hmm... tak sobie decyduja nie piszac nic w regulamini, dziwne, a moze maks 3, a moze maks 10? Nie powinni tak decydowac rzucajac jakies slowa przez telefon. A jak ktos wysle wiecej to co? Wylosuja? Odrzuca wszystkie? Nie maja do tego podstaw, choc - jak widac - ruulaminu i tak sie nie trzymaja, bo nie ma formularza online, to i inen rzeczy sobie moga wymyslec :/ Tak gdybam czysto teoretycznie, bo nie slalam zgloszen w ilosciach hurtowych. Ale wkurza mnie jak ktos pisze sobie regulamin, a potem zycie swoja droga.
akro 21:56, 08-07-15 #
Ciekaw jestem czy Katarzyna Wuka dostanie zwrot... z tego co wyczytałem w regulaminie liczy się data stempla pocztowego... daj znać czy się udało
luka89waw 23:28, 09-07-15 #
Kiedy teraz lepiej wysłać do nich list aby był pewny zwrot. Zbieram się do zakupu produktu.
sakee5 16:45, 10-07-15 #
na stronie akcji pojawiła się informacja: pozostało 10 000 złotych, które możemy Wam zwrócić! Zbliża się koniec akcji- zapraszamy do Wielkiego Testowania.

Cóż to już chyba koniec... biorąc pod uwagę ilość zgłoszeń, których jeszcze nie obsłużyli to ciężko będzie otrzymać zwrot wysyłając zgłoszenia dopiero teraz
wordlord 19:17, 10-07-15 #
Jak kurde koniec? a co z podziałem na tury? Sami nie szanują swojego regulaminu?
desperados999 20:29, 10-07-15 #
:(
Katarzyna Wuka 21:15, 10-07-15 #
Akro, a czemu mialabym nie dostac? Choc fakt, na razie nic nie ma. Po cichu liczylam, ze moze dzis sie pojawi zwrot na koncie. Dam znac.
Bardziej sie boje o zwrot kolezanki, ktorej polecilam akcje. Ona wysyla niedawno (w koncu mialy byc osobne pule na miesiac), dzis powinno bylo dotrzec do Swiiftu. Ale w obliczu tego co napisali i tego, ze takich zgloszen pewnie lezy u nich sterta... No coz...

A z tym regulaminem to straszna zenada. Nie bylo formularza online, chociaz mial byc. Nie bylo transz. Bo przeciez sierpien sie jeszcze nie zaczal, a oni juz koncza akcje! Porazka marketingowa Carrefoura i P&G, jak dla mnie.

A wy co o tym sadzicie? Jak sie nie dostanie zwrotu to chyba pozostanie droga reklamacji, pytanie komu sie bedzie chcialo. I pewnie na to licza. Ale niesmak pozostanie.
Anna 14:28, 12-07-15 #
Ja nadal czekam
akro 15:13, 12-07-15 #
Anna spokojnie mają jeszcze 10 000 zł do wykorzystania :)
maciejo 16:28, 12-07-15 #
Moi drodzy.
Na szczęście w naszym kochanym kraju przy okazji takich promocji firmy musza respektowac regulamin.
Jesli nie grożą im konsekwencje.
Mam nadzieje, ze Marketing PG przeglada social, widzi co sie dzieje i jakims cudem zwiększa pule na nagrody.
Inaczej strzela sobie bardzo bardzo mocno w kolano.
Ja wysyłam zgloszenia dopiero w sierpniu i gdzies mam, ze informuja mnie, ze pozostalo 10.000zl.
Interpretuje ta informacje jako pula. Pozostala na lipiec.
Tak czy inaczej bedzie trzeba wyslac linka z komentarzami do Proctera.
Bo jak dla mnie, czlowieka z branzy PR to jak jest zorganizowana ta promocja to jakis CYRK.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Maciek
TheArt 23:04, 12-07-15 #
Co jednak kombinuja cos
Katarzyna Wuka 13:09, 13-07-15 #
Anna:
Ja nadal czekam
A kiedy doreczono formularz? Ja dzis dostalam zwrot na konto. A formularz PP doreczyla 30.06. Teraz sie tylko boje, czy kolezance zwroca, jej formularz dotarl 10.07. A tak zachwalalam te akcje, ze glupio byloby jakby sie nie zalapala :/

A ogolnie, no zobaczymy. Jak zakoncza oficjanie akcje przed sierpniem, to faktycznie strzal w kolano.
kasiek 19:19, 13-07-15 #
Na jednym z for dziewczyna pisała, że dzwoniła do agencji i babka jej powiedziała, że nie ma żadnego podziału kasy na miesiące i mają jedną pulę.
Ja wysłałam 1 lipca, mam nadzieję że w tym tygodniu dostanę zwrot.
Ale nie podoba mi się to ich nietrzymanie się regulaminu. Chyba po coś on istnieje!?
Już pal licho brak formularza elektronicznego, ale to z tą kasą to przegięcie.
Jak nie dostanę zwrotu bo "kasa się skończyła" to napewno piszę reklamację.
darnok 19:24, 13-07-15 #
na F4F ktos napisal ze Zakup 01.07, wyslal tego samego dnia i dotarlo 02.07 i dostal juz kase na konto. Ja niestety wyslalem 30.06, tez dotarlo 02.07 ale kasy nie ma nadal... czekam.
Adek 19:28, 13-07-15 #
Ja dostałem tylko zwrot za jedną osobę, a wysłałem w liście poleconym na trzy osoby. Jak myślicie czekać do końca tygodnia czy już pisać reklamacje, a może wysłać drugi raz formularz bo może im się kasa na czerwiec skończyła i tylko ja dostałem?
TheArt 21:43, 13-07-15 #
I po co mi te badziewne szczoteczki teraz
alan17 22:01, 13-07-15 #
ja dziś dostałem dwa zwroty za dwa zgłsozenia w 1 kopercie wysłane ok 26 czerwca.
pawelb93 10:40, 14-07-15 #
Czyżby kolejny "genialny" regulamin po słynnej akcji BNP z tabletami?
Janusze marketingu...
maciejo 11:08, 14-07-15 #
Ojjj zle sie dzieje w swiift...
W aktualnej gazetce Carrefour od 15.07 wyrazna informacja o promocji ze zwrotem 100% kosztow!! Dodatkowo Carrefour wprowadza klientow w blad oznaczajac promocyjnymi stoprayonami etykiety najdrozszych produktow na polkach. Klient mysli, ze otrzyma calkowity zwrot.
Niektórych spotka przykra niespodzianka.. Szkoda!!
SWIIFT & PROCTER - TO JUZ NIE JEST STRZAL W KOLANO! TO JUZ JEST URWANA NOGA!!!
grubek 13:36, 14-07-15 #
Dziwni jesteście, rzucacie się na byle co i teraz będziecie narzekać. Czytać regulaminy oraz co ważne nie ufać reklamom ;-)
Kwoty rzędu 20 czy 30zł są dla Was aż tak ważne, że będziecie tracić czas na reklamacje i użeranie się z machiną promocji? Przecież taką kasę lepiej zarobić w podobnym czasie i tyle.
desperados999 13:45, 14-07-15 #
Grubek Ty chyba czytać nie umiesz... 1. chodzi o zwrot ok 130zł/osoba ... 2. regulamin to szmata której sami nie raczą egzekwować... 3. nawet jeżeli chodziłoby o 1zł nie lubię jak mnie dymają... 4. dzięki takim klientom jak Ty firmy pozwalają sobie robić takie promocje i robić klientów w ch... bo wiedzą że większość i tak reklamacji nie napisze
grubek 14:23, 14-07-15 #
Potrafię czytać i rozumieć. Zdziwiony jesteś, że guzikowate firmy kręcą jak się okaże, że za dużo osób skorzystało z dziwnej promocji? Chyba nie potrafisz przeliczyć swojego czasu, lub jest zbyt tani, skoro wolisz tłuc się o grosze. I po rozsądnie nie korzystam z takich dziwnych promocji. Dlatego też śmieszy mnie, że ktoś kupuje byle co byle tylko mieć wrażenie, że coś oszczędził. I z tego firmy korzystają.
TheArt 14:48, 14-07-15 #
Jesteś głupi jak but, pewnie pomykasz na zmywaku w Macu.
TheArt 14:50, 14-07-15 #
Zreszta jak mnie wydymaja nawet na 1zl to ich tak udu** że nie będą sie śmiać nawet na gwiazdke.
grubek 15:33, 14-07-15 #
Z Twoich wypowiedzi wynika, że jesteś dzieciakiem, szkoda dyskutować.
"Zreszta jak mnie wydymaja nawet na 1zl to ich tak udu** że nie będą sie śmiać nawet na gwiazdke." - to jest dobre, normalnie jak z kabaretu... 17latek straszy koncerny, które mu nie dały złotówki :-)
Marcin 16:27, 14-07-15 #
Dzwoniłem do agencji w ostatni piątek i Pani powiedziała mi, że mam się pośpieszyć i wysłać zgłoszenie w piątek albo w sobotę i wtedy powinienem się załapać na tę pulę 10000 zł, która niby pozostała. Wysłałem w nocy z piątku na sobotę priorytetem. Zobaczymy co z tego będzie. Martwi mnie tylko, że przy maszynkach do golenia na paragonie jest enigmatyczne stwierdzenie "Maszynka gilette" i nic więcej, a ja nawet w mojej recenzji nie napisałem dokładnie o który wariant modelu Mach 3 chodzi. Ktoś miał podobnie i dostał zwrot?
maciejo 18:49, 14-07-15 #
Ludziska nie dzwoncie do agencji tylko do Proctera. To PG odpowiada za ta promocje, to sa ich znane marki i to oni dostana po glowie.
travosz 19:29, 14-07-15 #
popieram kolegę wyżej. jeśli już dzwonić to do PG bo to jest ich wpadka marketingowa... ja wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś drukuje gazetkę z informacją o akcji 15.07 to ośmieszyłby się kompletnie gdyby zgłoszenia sprzed tej daty były negatywnie rozpatrzone.
wordlord 00:30, 15-07-15 #
grubek:
Potrafię czytać i rozumieć. Zdziwiony jesteś, że guzikowate firmy kręcą jak się okaże, że za dużo osób skorzystało z dziwnej promocji? Chyba nie potrafisz przeliczyć swojego czasu, lub jest zbyt tani, skoro wolisz tłuc się o grosze. I po rozsądnie nie korzystam z takich dziwnych promocji. Dlatego też śmieszy mnie, że ktoś kupuje byle co byle tylko mieć wrażenie, że coś oszczędził. I z tego firmy korzystają.


Nie wiem jak inni korzystali z tej promocji,a le ja na samych pieluchach do przodu jestem lekko licząc 600 zł, a wliczając to drugi produkt to spokojnie do 900 dobije (byłoby więcej ale znajomym też coś się należy za pomoc). Łącznie z czasem zakupów, dojazdem na poczt, wypełnianiem formularzy i pytaniem znajomych o dane poświęciłem na to maksymalnie 3 godziny. Moim zdaniem całkiem niezły wynik. Gdyby nie barany organizujące to promo myślę, że narobiłbym zakupów jeszcze na jakieś 500 zł.
Więc nie mierz wszystkich swoją miarą, bo to naprawdę dobra promocja była jeśli ktoś potrafił zorganizować znajomych.
grubek 00:40, 15-07-15 #
Czym się chcesz chwalić? Tym, że w nieuczciwy sposób korzystasz z tej promocji? Właśnie to taki przejaw "polactwa cebulactwa", cwaniactwa na granicy wyłudzenia. Dziwię się też znajomym, że chcieli mieć udział w tym procederze i podawali swoje dane osobowe.
Wstyd!
wordlord 08:11, 15-07-15 #
Zaczynam się zastanawiać co robisz na tym portalu? Przecież tu wszyscy są właśnie dla tej cebuli.
Na początku chciałem po prostu powiedzieć o promo znajomym, ale nie wierzyli że coś dostaną. Dlatego ja kupowałem na ich dane. Nie było tu oszustwa PG dostało dane znajomych, ja pieluchy (dla dziecka, nie na handel), a znajomi to co sobie wybrali na drugi produkt.
Możesz się dziwić moim znajomym, ale ja nie, bo od dziecka byłem uczony by pomagać innym.
Zresztą myśl co chcesz, wolę być cebulakiem i wyraźnie odciążyć bydżet domowy, niż malkontentem.
travosz 09:14, 15-07-15 #
wyslalem paragony 1 lipca, jesli PG ma zamiar mnie poinformowac ze nie starczylo dla mnie srodków mimo ze od 1 lipca byla nowa pula to nie chce wiecej slyszec o tej firmie i jej produktach.
wordlord 09:38, 15-07-15 #
Według tego co piszą ludzie powinno wystarczyć dla tych co do 9 lipca wysłali, więc spoko. Gorzej będą mieli Ci co 1 sierpnia wyślą.
darky 09:39, 15-07-15 #
Z dobrymi okazjami jest zawsze tak samo.

Zawsze jakiś koleś się musi pochwalić jaki on to cwany i ile wycisnął. Gwarantuję, że jest wielu co wycisnęło dużo więcej od Ciebie i się tym nie chwalą z prostej przyczyny - nie są tacy głupi by zarzynać kurę co znosi złote jaja.

To że dostałeś zwroty to nie oznacza że nie złamałeś regulaminu. Szkoda, że czytanie ze zrozumieniem to dla wielu wciąż sztuka nie do okiełznania.
wordlord 11:25, 15-07-15 #
Strasznie tu spięci jesteście. Nigdy nie kupuje czegos czego nie potrzevuje by tym handlowac. Pierwszy raz poczynilem takie duze zakupy wykorzystujac 7 kuponow i tylko dlatego ze dziecko w drodze, a znajomi bali sie sami kupowac. Nie uwarzam, ze zlamalem regulamin promocji. Pieluchy to fanty za posrednictwo w kupnie artykułów dla znajomych. A napisanie ile zaoszczedzilem odnosilo sie do twierdzenia ze ta promicja jest kiepska. Jedna osoba potrzebujaca np szczoteczki i pampersow/maszynki byla ponad 100 zl do przodu.
darky 12:00, 15-07-15 #
@wordlord - nie chcę cię pouczać ale jak ja bym zorganizował promocję żeby ludzie wypróbowali moje produkty to nie po to żeby kilku gości narobiło zapasy na lata za darmo.
Przez takie pisanie zaraz się okaże że takie promocje nie mają sensu, co nas wszystkich z tego forum uderzy po kieszeni. A jeśli chodzi o moje pieniądze to TAK, JESTEM SPIĘTY.

A regulamin oczywiście złamałeś, m.in.:
- uczestnikiem promocji może być osoba dokonująca zakupu... (zdaje się że to ty kupiłeś a nie znajomi)
- zrecenzowanie produktu (idę o zakład że ty recenzowałeś a nie oni)
- jednej osobie przysługuje prawo do zrecenzowania max.2 produktów (a ty ile recenzji wysłałeś?)...

Koniec tematu.

Jakby ktoś dostał jakiś zwrot to piszcie kiedy wysłane i kiedy dostaliście.
travosz 18:18, 15-07-15 #
coś mi się zdaje, że te zwroty się już skończyły i będzie MEGA odpowiedz internautów (coś ala tablety z paribas)
darnok 10:57, 16-07-15 #
Ja wlasnie otrzymalem przelewy za siebie i zone. Wyslalem 30.06, dotarlo 02.07 (polecony). Wyplacone 16.07. Widze ze na stronie everyayme jest info ze promocja zakonczona. Fajnie ze sie udalo jeszcze :)
darnok 11:38, 16-07-15 #
@robert3435 he he, pewnie konta na slupy do oszustw internetowych :) Ale frajerow nie sieja... zglosza sie ludzie na bank.
desperados999 12:00, 16-07-15 #
no to teraz trzeba bedzie pisac reklamacje...
AdIk 12:24, 16-07-15 #
No jak dla mnie zgłoszenia wysłane do wczoraj włącznie powinny zostać uznane za ważne i skierowane do zwrotu (skoro baner o zakończeniu pojawił się dziś, nie wczoraj - ew. niech mnie ktoś poprawi). Zakup zrobiłem 26.06 tylko zwlekałem z wysyłką zgłoszenia do nowego miesiąca, który przegapiłem i wysłałem stosunkowo niedawno... ehh
maciejo 14:36, 16-07-15 #
Moi drodzy zaczynamy akcje w socialmedia.
Agencja swiift twierdzi, ze zakoczenie promocji jest zgodne z regulaminem. Albo ja jestem idiota albo jestem na tyle mądry, ze nie widze tam zapisu, ze moga przekazac pule z sierpnia na lipiec!!??
Proszę Was moi drodzy o opinie i komentarz.
Dzisiaj zakupilem produkty w Carrefour zachecony reklama w nowej gazetce od 15.07. Na stronie everydayme jest info o koncu promocji. Pani z agrncji twierdzi, ze w uzgodnieniu z prawnikami sratatata mieli prawo zakonczyc ta promocje predzej.
Ci prawnicy chyba nie czytali tego regulaminu.
Mysle, ze trzeba ten temat glosniej poruszyc. Jesli ktos ma doswiadczenia w takich akcjach niech cos zapoczatkuje.
travosz 14:47, 16-07-15 #
dzwoniłem do agencji... osoby które wysłały paragony do dnia dzisiejszego (do momentu pojawienia się informacji o końcu promocji) zwroty otrzymają. trzeba czekać na przelewy.
maciejo 15:04, 16-07-15 #
Oni mysla, ze napisza akcja zostala zakonczona i tak to pozostawimy?? Rusze niebo i ziemie a wyjasnie ta sprawe.
Ot tak dla zasady.
Moi drodzy swifcianie.
Regulaminy sa po to, zeby ich przestrzegac!!
A jak sie nie umie pisac regulaminu i organizowac takich akcji to sie nie zabierajcie za takiego giganta jak PG.
aga77 13:03, 17-07-15 #
podmienili regulamin - trzymajcie stare regulaminy bo lecą w kulki!
desperados999 14:20, 17-07-15 #
a co dokładnie zostało zmienione?
travosz 14:47, 17-07-15 #
nie ma już podziału na miesiace i jest dodatkowa pula 10tys.zł. fakt musieli sie połapać, że skopali ale moim zdaniem teraz wszyscy powinni dostać kasę bo pewnie by zabrakło dla niektórych dlatego dodatkowa pula. Moim zdaniem jeżeli ktoś ma paragon to niech szybko go wyślę (w sobote tez poczta otwarta) reszcie nie radzę kupować bo moze sie okazac ze te dodatkowe 10tys. jest dla tych ktorzy paragony juz wyslali ale nie otrzymali zwrotu. Róbcie jak uważacie.
desperados999 15:27, 17-07-15 #
po pierwsze i najważniejsze nie mają prawa tak nadpisywać regulaminów :) narusza to zbiorowe prawa konsumentów i z urzędu wchodzi tu uokik ... jeżeli zmieniają coś w regulaminie to musi być zaznaczone od kiedy wchodzą zmiany i jaki mają skutek z zastrzeżeniem iż nie może to naruszać praw już nabytych przez wprowadzeniem zmian :]
travosz 15:41, 17-07-15 #
desperados. zgoda jak ktos chce sie z nimi bawic to droga wolna. ja sie ciesze ze dodali dodatkowa pule i mam nadzieje ze bedzie ona przeznaczona dla tych ktorzy paragony juz wyslali lub wysla dzis, zeby nikt nie poczul sie oszukany. poczekam jeszcze tydzien jesli nie dostane kasy wtedy tez bede domagał sie swojego. mam nadzieje ze nie bede musial tego robic bo nie mam zwyczajnie ochoty ani czasu na to:)
travosz 15:46, 17-07-15 #
ci ktorzy wyslali paragony - radze czekac na zwrot
ci ktorzy jeszcze maja je w domu maja dwa wyjscia - szybko je wyslac albo wykłocac sie o stary regulamin i domagac sie zwrotu w sierpniu. ja bym wybierał opcje pierwsza.
desperados999 15:51, 17-07-15 #
travosz ja też nie lubie użerać się za kilka groszy... ale krew mnie zalewa jak widzę jak to wygląda w Polsce... to nadal jest dziki kraj i długo będzie... gdyby w innym kraju np. w uk jakaś firma zrobiła taki numer to agencje prokonsumenckie by ją puściły z torbami... a u nas to się wszystko zamiata pod dywan ;/ nadpisywanie regulaminów i robienie wała z ludzi jest na początku dziennym i nie chodzi tu o małe firemki ale o gigantów takich jak orange , allegro, P&G i inne , które na prawników wydają krocie... I dzieje się tak nie dlatego że nie potrafią napisać porządnego regulaminu tylko dlatego że bardziej się opłaca robić ludzi w konia bo i tak większość z nich nie będzie dochodziła swoich praw czy to na drodze przedsądowej (reklamacja, arbitraż uokik ) czy sądowej... Smutne to ale prawdziwe
travosz 15:59, 17-07-15 #
zgadzam się w pełni, nie jest to pierwszy raz gdy są problemy z jakąś akcją promocyjną czy konkursem. Też tego nie lubię ale jest dodatkowa pula - jest światełko nadzieji, że wszyscy będziemy na końcu zadowoleni. Mam nadzieje, że ta dodatkowa pula jest wynikiem tego, że zauważyli, że spieprzyli z tymi zwrotami i chcą to jakoś naprawić. Ja to odczytuje jako zachętę, że jeśli ktoś miał zamiar czekać do sierpnia to niech nie czeka i wysyła dziś to zwrot dostanie. (przestrzegam przed dalszymi zakupami chyba, że ktoś lubi ryzyko).
maciejo 18:23, 17-07-15 #
Wszyscy macie racje. Tylko czy wszyscy konsumenci czytaja tego typu fora??? Czy kazdy zapoznaje sie z regulaminami??? Nie. Kazdy kto na polce w carrefour widzi otrzymaj zwrot 100% kosztow kupuje i wysyla formularz bo promocja trwa do 31.08!!
A po dupie dostanie tylko Carrefour i Procter tzn vizir, ariel itp. Bo kto sie nie interesuje handlem mysli, ze vizir produkuje firma vizir itp. Wizerunki marek proctera strasznie na tym straca. A nadpisanie regulaminu to kolejne zlamanie regulaminu pierwotnego, w ktorym slowa nie bylo o takiej mozliwosci. Rownie dobrze mogli wkleic nowy regulamin i napisac, ze promocja sie skonczyla.
Rzekomi prawnicy w agencji swiift chyba naprawde nie wiedza co robia.
Mam zamiar po 31.08 wyslac komplet materialow do uokik. Stary regulamin, nowy, link do tego forum, gazetki carrefour z info o promocji, screeny ze strony z info o zakonczeniu promocji, itp. Z tej calej akcji mozna niezly artykul napisac. Moze jakas prasa branzowa tym sie zainteresuje, moze to opisze..
Bledy z podstawowki przy tak duzej promocji, niedopuszczalne..
wordlord 16:03, 18-07-15 #
darky:

A regulamin oczywiście złamałeś, m.in.:
- uczestnikiem promocji może być osoba dokonująca zakupu... (zdaje się że to ty kupiłeś a nie znajomi)
- zrecenzowanie produktu (idę o zakład że ty recenzowałeś a nie oni)
- jednej osobie przysługuje prawo do zrecenzowania max.2 produktów (a ty ile recenzji wysłałeś?)...


No to Cię chyba troszkę zaskoczę i w dodatku przegrałbyś zakład. O całej akcji opowiedziałem na spotkaniu ze znajomymi. Większość się bała, ale była skora do pomocy. I tak jechaliśmy do marketu na zakupy na grilla, więc dodatkowo każdy wziął pod pachę produkty które mu pasowały. Ja zapłaciłem za trzy reszta poszła z kart znajomych.
By się w temacie pogubić skoczyłem do punktu Play by mi z pen drive wydrukowali formularze i wspólnie je wypełniliśmy nim grill się rozkręcił.
Tak więc jedyne to co zrobiłem całkiem sam to wysłanie listów ewentualnie uzupełnienie numeru konta jak ktoś nie miał przy sobie.
Tak więc nadal twierdze, że każdy na tej promocji skorzystał wedle zamysłów twórców.
Można co prawda się przyczepić, ze ciężko zrecenzować produkt który dopiero się kupiło, ale po pierwsze produkty P&G są dość popularne, więc można założyć że przynajmniej z większością miało się styczność (tym bardziej, ze większość moich znajomych ma już dzieci), a po drugie czy naprawdę każdy uczciwie testuje lub zużywa produkt przed jego recenzją.
Teraz temat mogę uznać za zakończony.
Codo zaś zapasów na lata, to widać, żeś młody lub nie masz dzieci, bo po tych kilku paczkach po maksymalnie 5 miesiącach śladu nie będzie.
desperados999 16:53, 18-07-15 #
dajcie spokój... jeżeli wykorzystałeś znajomych to bardzo dobrze ! wszyscy tak powinni robić ! korporacje i Państwo przez nie zarządzane łupi nas wszystkich każdego dnia... jeżeli trafia się okazja zarobić kilka złotych na korporacji to nie wahajcie się nawet chwili ! a wszyscy Ci "praworządni" którym nie podoba się że ktoś korzystał z jakiejś promocji -> pier... sie ;]
travosz 19:25, 18-07-15 #
admin pokasuj te komentarze ...
darky 22:51, 18-07-15 #
Wysoki sądzie, ja tam wszedłem przez okno bo widziałem że kwiaty usychają. Podlałem je i wyszedłem, nie wiem kto okradł tych biednych lokatorów...

:) @wordlord
Ubawiłem się - masz u mnie wirtualne piwo. Polubiłem Cię bo się nie zirytowałeś, piszesz z sensem i humorem. Szacun. A dzieciaki Twoje i mój niech się zdrowo chowają:)

@desperados999
No to wypaliłeś. Korporacje? Chłopie, biorąc udział "na znajomych" łupisz tych którzy uczciwie nie zdążyli wziąć udziału a nie korporacje...
Że ktoś korzystał z promocji to się podoba, nie podoba się tylko to wykorzystywanie znajomych - mam nadzieję że choć płeć się zgadzała. No i chwalebnie że to nie był ktoś z rodziny!
desperados999 01:04, 19-07-15 #
weź już darky nic lepiej nie pisz albo zadzwoń ze skargą na telefon zaufania...
akro 11:59, 19-07-15 #
darky poruszył ciekawy temat, dziwicie się że regulamin zmienili a to przez Was samych, bo nakupiliście na zapas i nie starczyło dla innych. Sami przeciwko sobie gracie... A powinni iść w zaparte i zwrócić połowę tych rachunków że nie zmieściliście się w puli za czerwiec i by było zgodnie z regulaminem tak jak chcieliście.
travosz 12:37, 19-07-15 #
powtórze po raz kolejny. mam nadzieje (obym sie nie mylił) ze agencja poszla uczestnikom na reke.
Dodanie dodatkowej puli w dniu ok 16.07 oznacza, że wszystkie wczesniej wysłane zgłoszenia otrzymaja zwrot. gdyby tej puli nie było to czesc ludzi mogła by sie niemile zaskoczyć. Kupowanie po 16.07 wiaze sie z ryzykiem bo moim zdaniem te 10tys w duzej mierze moze byc na pokrycie pragaonow sprzed 16.07. Zamiast dopominać się w sierpniu zwrotu wyslijcie jesli jeszcze macie paragony teraz i juz... Nie szukajmy na sile problemów jesli da sie ich jakoś uniknąć... Tez nie lubie zmieniania regulaminów ale stało sie i jesli jest szansa zeby kazdy otrzymal zwrot za swoje zgloszenie to nie widze sensu teraz iść na wojnę.
akro 13:00, 19-07-15 #
Np. Katarzyna Wuka nie powinna otrzymać zwrotu bo wysłała pod koniec miesiąca gdzie puli za czerwiec już dawno nie było. Żądajmy przestrzegania regulaminu! Zabierzmy pieniądze tym którzy dostali niesłusznie zwroty!
desperados999 13:31, 19-07-15 #
akro Ty albo masz problemy albo piszesz po pijaku ! weź sie nie ośmieszaj i nie pisz więcej.
Regulamin w postaci przed 17 lipca w ogóle nie uwzględniał możliwości że ktoś może nie otrzymać zwrotu jeżeli wysłał zgłoszenie do 16 lipca... tego dnia oficjalnie promocja się zakończyła i był to ostatni dzień na wysłanie formularza... jeżeli ktoś kto wysłał do 16 włącznie nie otrzyma zwrotu to będzie to wbrew regulaminowi... Od 17 lipca zaś obowiązuje nowy regulamin , napisany na kolanie (tak samo zresztą jak pierwszy) który wdg mnie w tej postaci w ogóle nie powinien obowiązywać... Ale po co ja marnuje klawiaturę skoro swoje mądrości wypisują tu tacy jak akro...
akro 13:49, 19-07-15 #
desperados999, udzielasz się raptem od niedawna i głównie żebrzesz o kody, ale żeby przeczytać wcześniejsze komentarze to już zbyt ciężkie dla Ciebie. Ludzie specjalnie czekali na początek lipca żeby z nowej puli 25tys. zl na pewno starczyło na zwroty dla nich, a Ty nawet nie masz o tym pojęcia.
Weź się już nie ośmieszaj.
desperados999 14:07, 19-07-15 #
nie ważne jak długo się udzielam , ważne że potrafię czytać ze zrozumieniem a Tobie Bogowie tej łaski nie dali... Tak wiem że czekali do kolejnej transzy ale to jedynie dowód że agencja która to organizuje jest do dupy i nie potrafi respektować własnego regulaminie a nie że trzeba być jebanym konfidentem i życzyć żeby komuś innemu kto też spełnij warunki żeby nie zwrócili mu kosztów ... Jeszcze raz powtórzę regulamin sprzed 17 dawał wszystkim tym którzy wysłali pewność zwrotu ... jeżeli nie wysłaliście do dzisiaj zróbcie to w poniedziałek , jeżeli nie uwzględnią piszcie reklamację ... z racji iż regulamin tak napisany to szmata to pewnie ją uznają... są co najmniej 3 pewne zarzuty do wniesienia , jak się zastanowić to pewnie więcej. Jeżeli ktoś będzie miał problem z napisaniem reklamacji pomogę a jak więcej osób to naskrobię i udostępnię w sieci... na koniec Akro po tym co napisałeś wcześniej o zwrocie Katarzyny nie lubię Cię i nie szanuję -> tak jak pewnie większość kolegów i koleżanek z mamokazje...
akro 14:19, 19-07-15 #
desperados999, bo napisałem prawdę? Każdy kij ma dwa końce, gdyby twardo respektowali regulamin powinni większości co wysyłali zgłoszenia pod koniec czerwca nie przyznać zwrotów, nie zrobili tego.

ps. ja Ciebie też nie szanuje bo jesteś typowym Januszem...
desperados999 16:00, 19-07-15 #
akro czy Ty czytałeś w ogóle regulamin? w tej oryginalnej wersji oraz zmieniony? Jeżeli czytałeś i wdg Ciebie jest tak jak piszesz to zacytuj geniuszu fragment z którego wynika że mogą nie uwzględnić zgłoszeń wysłanych pod koniec miesiąca bo się środki z transzy skończyły ... napiszę drukowanymi jeszcze raz : REGULAMIN W ORYGINALNEJ WERSJI NIE MA TAKICH ZAPISÓW ! a że Tobie coś się tam wydaje i zawiść przez Ciebie przemawia to Twój problem i nie spamuj więcej
grubek 16:11, 19-07-15 #
Mam nadzieję, że moderator nie usunie tych komentarzy - doskonale obrazują miałkość niektórych osób na forum. Dla paru złociszy, byle się nachapać, innym uczciwym uniemożliwią skorzystanie z promocji. A jak ktoś im to wypomni, to jak to określił:

desperados999 23 godzin temu # a wszyscy Ci "praworządni" którym nie podoba się że ktoś korzystał z jakiejś promocji -> pier... sie ;]
damian21_krk 19:08, 20-07-15 #
Czy ktoś dziś dostał zwrot? moje zgłoszenie dotarło Pocztą Polską poleconą 3.07.15 i nadal nie dostałem zwrotu :/
travosz 19:54, 20-07-15 #
damian u mnie tak samo.
akro 20:25, 20-07-15 #
Ja wysłałem pocztą polską 1 lipca, a że z Łodzi do Warszawy rzut kamieniem te nie brałem priorytetu. Takim sposobem przesyłka dotarła dopiero 6 lipca, także uważajcie bo te przesyłki leżą u nich specjalnie na poczcie 3 dni. Zwrotu na razie brak...
maciejo 20:59, 20-07-15 #
Akro ro, ze z Lodzi do Warszawy rzut beretem nie oznacza, ze list szybciej dojdzie. Nieraz z tej Lodzi listy jada do Gdanska a później do Warszawki. Tak dziala logistyka..
Anna 21:02, 20-07-15 #
u mnie kasa jest
maciejo 21:03, 20-07-15 #
Zwroty na pewno dostaniecie.
Nie macie sie o co martwic.
Nieraz trzeba poczekac.
Regulamin mowi: przelew wyslany w ciagu 7 dni od momentu pozytywnej weryfikacji zgloszenia.

Wysylasz list 01.07
List dostatczono 04.07
Weryfikuja 14.07
Przelew wysylaja 21.07
To taki prosty przyklad i tym samym mamy 21 dni od wysylki listu.

Pozdrawia
maciejo
Katarzyna Wuka 21:06, 20-07-15 #
Ale sie porobilo, heh.. standard, mozna sie bylo spodziewac, w necie wszystkie dyskusje sie tak koncza.

A zwrot dla mnie? No coz, jak ktos uwaza, ze sie nie nalezy, niech mi odbierze, prosze. Jakby sie transza skonczyla to bym wyslala w kolejnym m-cu. Ja przynajmniej nie wyslalam zgloszen na 1000 zl. Teraz tylko czekam czy kolezance zwroca, na razie jeszcze nie ma, ale powinna sie zalapac wg informacji Swiifta. Zobaczymy. Na szczescie na razie nie wie o zamieszaniu z ta akcja, wiec zanim sie dowie moze kaske bedzie miec na koncie.

A jesli chodzi o zaintresowanie mediow to bardzo prosze, probojcie. Polecam http://samcik.blox.pl/html - Blo o finansach, najczesciej pisze o bankach, ale moze i na to sie skusi (Gazeta.pl czesto ich cytuje na glownej, wiec bylby niezly rozglos). Poza tym mistrzostwem byloby zainteresowanie jakieos Faktu, czy Superexpressu. W koncu oni potrafia rozdmuchac wszystko. Juz widze male sledztwo dziennikarskie. Idzie taki ktos do Carrefoura, widzi te wielkie reklamy mowiace o zwrocie, potem kupuje, a tu zonk. Do tego skany gazetek i takie tam ;))
No ale, ja swoje dostalam, w zadna akcje sie nie mieszam, ale jak wy chcecie walczyc, to zycze powodzenia.
nickuś 21:46, 20-07-15 #
Prawidłowa pisownia to "złotych" a nie "złoty". Chyba, że te wypłaty to nie w polskiej walucie XD
damian21_krk 14:42, 23-07-15 #
Czy ktoś dostał zwrot w tym tygodniu ? u mnie nadal nic.
Żaga 15:05, 23-07-15 #
Ja też już długo czekam, także chyba nie wysyłali po prostu w tym tygodniu. Mój polecony doręczony 3 lipca.
Agnieszka 02:08, 25-07-15 #
Mój polecony został doręczony 6 lipca. Nadal czekam na zwrot.
maciejo 20:46, 26-07-15 #
A ja swoje zgloszenie wyslalem wczoraj pomimo tego, ze informuja na strone everydayme, ze promocja juz sie zakonczyla. Jednak na stronie carrefour nadal jest info o dodatkowej puli 10.000zl. Mnie obowiazuje regulamin sprzed zmiany.. Kupowalem w czerwcu.
Totalny kogelmogel z tym swiiftem.. Wstydzcie sie!! A Procter niech nastepnym razem uwazniej dobiera partnerów do takich akcji wizerunkowych..
filleunique 14:16, 27-07-15 #
Mój list doręczony 10 lipca, niestety nadal zwrotu nie mam... i wątpię w to, że jeszcze dostanę :(
travosz 14:35, 27-07-15 #
no zaczyna to być denerwujące... po jaką cholerę przedłuzali konkurs jak nie potrafią zmieścić się w swoich własnych terminach... dla tych z pierwszego terminu.
filleunique 15:00, 27-07-15 #
jak dla mnie to jest po prostu naciąganie ludzi... W gazetce jeszcze było info o akcji, na stronie carrefoura nadal wisi informacja odnośnie dodatkowej puli... Ktoś wcześniej napisał, że każdy kto wysłał przed tym 15.07 otrzyma zwrot. Tylko skąd taka informacja?
Katarzyna Wuka 21:57, 27-07-15 #
filleunique:
Mój list doręczony 10 lipca, niestety nadal zwrotu nie mam... i wątpię w to, że jeszcze dostanę :(
Kolezanka, ktorej list tez doszedl 10.07 wyslala maila w tej sprawie i dostala taka odpowiedz:

Dzień dobry,

Zgłoszenia z dnia 10.07 po weryfikacji kwalifikują się do wypłaty zwrotu.

Gdyby podała Pani swoje nazwisko moglibyśmy w pełni zweryfikować Pani zapytanie.

Pozdrawiamy,
Zespół SWIIFT


Pytanie tylko kiedy puszcza przelew, bo na razie zwrotu nie ma. Jak komus uda sie dowiedziec, kiedy mozna liczyc na pieniadze to napiszcie tutaj!
travosz 23:03, 27-07-15 #
Cos tu nie gra. nasze dane mają wropwadzone już od dawna a przelewu się im nie chcę puścić. mimo, że regulamin tak nakazuje... jakaś kpina.
wordlord 23:34, 27-07-15 #
Mi odpisali, że weryfikację przeszedł pomyślnie, ale ze względu na dużą ilość zgłoszeń przelew będzie realizowany w tym tygodniu.
maciejo 13:48, 28-07-15 #
@wordlord a kiedy dotarlo Twoje zgloszenie?
wordlord 16:11, 28-07-15 #
Jedno 3 lipca drugie chyba 6 mimo ze tego samego dnia z tego samego punktu wysłane.
damian21_krk 23:04, 28-07-15 #
Dziś dostałem zwrot. Mój list został doręczony 3.07.15 czyli zwrot dostałem po 25 dniach. Może komuś się przyda ta informacja
kasiek 14:57, 29-07-15 #
Ja już się zaczęłam niepokoić, więc napisałam meila czy moje zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane (na rachunku widniało tylko "szczoteczka do zębów" dlatego się zastanawiałam). Dostałam odpowiedź że owszem, a zwrot powinnien być zrealizowany do końca tego tygodnia. Uff, to już spokojnie czekam. (wysłałam 1 lipca, dotarło 6)
akro 16:07, 29-07-15 #
kasiek, to tak samo jak ja. Polecony ekonomiczny?
kasiek 19:10, 29-07-15 #
akro, tak polecony ekonomiczny
filleunique 19:46, 29-07-15 #
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wstrzymam się jeszcze z pisaniem do nich maila. Może jest szansa, że do końca tygodnia jednak zwrot przyjdzie.
Adek 19:07, 31-07-15 #
Dostał ktoś do dzisiaj zwrot? Mi odpisali, że przelew powinien być do końca tygodnia, a przelewu jak nie było tak nie ma. W sobotę i niedzielę nie przeleją bo by musieli dodatkowo płacić. Chyba coś sądzę, że bez reklamacji się tym razem nie obejdzie.
filleunique 22:07, 31-07-15 #
U mnie też niestety nic...
maciejo 08:25, 01-08-15 #
Czekajcie spokojnie. Musza zwrocic. Cierpliwosci.
darky 08:37, 01-08-15 #
Kolejna pula miała być w sierpniu więc liczę że teraz wszystko ruszy.
Żaga 11:20, 02-08-15 #
dostałam zwrot 28.07, list doręczony 3.07.
Adek 21:55, 03-08-15 #
Standardowe pytanie: czy ktoś już dostał przelew po weekendzie? Czekać 1.5 miesiąca, to chyba nie jest normalne, jeśli inni dostają nawet w przed miesiącem. Miał być do końca tygodnia, ale tak im właśnie wierzyć. Ciekawe co jak się im skończą, to co wtedy powiedzą?
kris009c 22:11, 03-08-15 #
To samo dostałem info, że do końca tyg. wyślą i cisza.
travosz 12:43, 04-08-15 #
od 2 tygodni pisza ze do konca tygodnia... jak do piatku nic nie przyjdzie to pisze do P&G a potem reklamacja bo takie czekanie nie ma sensu.
kris009c 23:40, 04-08-15 #
dokladnie jak nie przyjedzie, to też składam reklamację.
Damiś 11:58, 05-08-15 #
Dostałem razem z bratem dzisiaj zwrot na konto, wysłane 2 lipca, dostarczone 6 lipca.
AdIk 12:17, 05-08-15 #
Dziś rano wysłałem e-maila z zapytaniem czy się załapałem (zakup z końca czerwca, papiery wysłane 13.07 dotarły 16.07) - odpowiedzieli po paru godzinach że tak, ale "w związku z bardzo dużym zainteresowaniem akcją „Wielkie Testowanie” czas realizacji przelewów wydłużył się, za co bardzo przepraszamy. Przelewy powinien być zrealizowany do końca przyszłego tygodnia."
kasiek 14:48, 05-08-15 #
Dostałam dzisiaj zwrot (wysłane 01.07, dotarło 06.07)
Adek 21:15, 05-08-15 #
Chyba oni tak każdemu piszą, że mają dużo przelewów i przeleją do końca tygodnia. Jak nic nie przyjdzie do końca tygodnia, składam reklamacje.
mariusz5891 17:15, 06-08-15 #
Ja podobnie jak koleżanka wyżej: list wysłany 01.07, dotarł 06.07, dzisiaj otrzymałem zwrot.
Agnieszka 19:36, 06-08-15 #
Mój polecony dotarł 6 lipca. Zwrot przyszedł dzisiaj.
akro 20:10, 06-08-15 #
Również otrzymałem dziś zwrot. Polecony dotarł 6 lipca.
Krystian Bryś 21:17, 10-08-15 #
na jaki adres mailowy pisaliście pytanie/reklamację ?
Adek 22:37, 10-08-15 #
No właśnie na jaki adres piszecie reklamacje do P&G, bo do tych z agencji w regulaminie jest napisane, że jakoś we wrześniu dopiero można, chociaż oni sami tego regulaminu nie przestrzegają.
filleunique 22:39, 10-08-15 #
u mnie niestety nadal nic :( czy ktoś może wie czy przyjmują oryginały zamiast kopii praganów? Moja koleżanka tak wysłała i zastanawiamy się czy to może być przyczyną braku zwrotu.
kris009c 23:36, 10-08-15 #
u mnie też nadal brak, reklamacje bd tworzyć i wysyłać na koniec tyg.
Adek 00:17, 11-08-15 #
Trzeba było wysłać ksero paragonu lub faktury, tak jest przynajmniej w ich regulaminie. Ja wysłałem ksero i też niestety czekam już 1,5 miesiąca jak nie dłużej, a nie którzy piszą tu że dostali zwroty poniżej jednego miesiąca.
Oszukana 21:37, 14-08-15 #
Dostal ktos zwrot w tym tyg? Moj list dostarczony 10.07 i dupa blada. NIC :( Oszustwo ta akcja :/
wordlord 23:42, 14-08-15 #
Dostaniesz, nie bój się, po prostu się ociągają. Napisali mi, że wszystkie zgłoszenia które wpłynęły do 28.07 zostaną wynagrodzone.
Adek 15:37, 15-08-15 #
Jak to do 28.07? Przecież wcześniej pisali, że tylko do 15.07 przyjmują zgłoszenia. Dostanie albo i nie, mi odpisali, że dostanę zwrot do końca tygodnia, a już parę tygodni minęło od ich maila.
metyl 16:12, 15-08-15 #
Zwrot wczoraj zaksięgował się na moim koncie :) UFFFFFFFFFF
Oszukana2 14:35, 18-08-15 #
Hej, mi tez wczoraj oddali. PS Pisalam wyzej, ale opcja resetuj haslo nie dziala poprawnie na tejh stronie i musialam zalozyc nowe konto :/ Moj list dotarl 10.07, zwrot dopiero wczoraj. Dobrze, ze w ogole, bo juz mnie wkurzyli na maksa. Reklamacji bym nie pisala, pozostal by niesmak. Zmarnowalam i tak juz dosc czasu (bo formularz online nie dzialal), bo trzeba bylo recznie wypisac, isc na poczte itd. a w przeciwienstwie do niektorych nie robilam masowek, wiec troche zachodu z ta promocja. Nie oplacalo sie. Takie moje zdanie. Jakbym wiedziala, ze to tak bdzie wyladac (nieprzestrzeganie regulaminu, szybsze zakonczenie promocji, stres czy oddadza, szukanie infa w necie czy innym zwrocili itd.) bym nie brala w niej udzialu. Pisze to, bo mam nadzieje, ze ktos z odpowiedzialnych za promocje sledzi opinie w internecie i moze ktos to przemysli i przyzna, ze schrzanil!
filleunique 14:47, 18-08-15 #
Ja też dostałam wczoraj, ale niestety niepełny. Dostałam zwrot tylko za jedną rzecz. Jeśli ktoś jeszcze nie dostał to polecam pisać do nich maila, a nie reklamację - szybko odpisują, więc wydaje mi się, że sprawniej w razie czego dostaniecie pieniądze. Ja czekam jeszcze na drugi zwrot, napisali że wyjdzie na pewno.
kris009c 21:16, 18-08-15 #
też dostałem i czekam właśnie za drugą rzecz, bo wysłałem oddzielnie. Ma podobno wyjść na dniach.
adiii3 22:16, 22-08-15 #
U mnie nadal brak zwrotu :<
kris009c 22:34, 22-08-15 #
podobno codziennie wysyłają. Zawsze można napisać maila kiedy wysla.
Adek 05:14, 24-08-15 #
kris009c:
podobno codziennie wysyłają. Zawsze można napisać maila kiedy wysla.


1. Nie codziennie, tylko jak coś to w dni robocze, a tak naprawdę to słyszałem, że tylko w dwa dni w tygodniu wysyłają
2. Maila możesz do nich wysłać, ale czy odpiszą to już inna sprawa
Damiś 14:20, 25-08-15 #
Siostra dzisiaj otrzymała zwrot na konto, dostarczone było 14 LIPCA.
darky 14:27, 25-08-15 #
przyszedł zwrot. alleluja.
adiii3 17:08, 25-08-15 #
Też przyszedł dzisiaj zwrot - trochę nerwów było, ale się opłaciło :)
Promocja świetna tylko ze strony organizacyjnej niestety trochę niedociągnięć ....
maciejo 18:22, 03-09-15 #
Otrzymał ktos z Was w ostatnim czasie zwrot??
Ja czekam juz ponad poltora miesiaca i nic...
yasioo 19:45, 03-09-15 #
Ja także czekałem półtorej miesiąca, po czym (wczoraj) zadzwoniłem do nich, przeliterowałem swoje nazwisko i pani powiedziała, że faktycznie powinienem dostać przelew. Ona nie wie, czemu nie dostałem. Przepraszają i dzisiaj/jutro wyślą. Jeszcze nie ma, ale mam nadzieję, że jutro/max w poniedziałek będzie.
Radzę zadzwonić/napisać maila.
madmax84 20:54, 03-09-15 #
u mnie też brak :(
yasioo 12:41, 09-09-15 #
Potwierdzam tylko, że kasę otrzymałem.
Więc jeśli ktoś ma sytuację niejasną, to polecam zadzwonić do Agencji Swiift i zapytać o losy swojego zgłoszenia.
maciejo 10:42, 20-09-15 #
Zwrot otrzymalem po dwoch miesiacach.
Nie polecam agencji Swiift.
Pozdrawiam
yasioo 00:23, 24-09-15 #
Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda.
Ja mimo wszystko polecam Agencję Swiift - zwłaszcza dojenie jej jest przyjemne:p
madmax84 20:01, 24-09-15 #
yasioo no proszę Cię doisz P&G a nie swifta...
Oni za swoją robotę dostali więcej niż Ci sie wydaje...
A ja nadal czekam na zwrot... Już jutro, już pojutrze... za miesiąc... za rok...
yasioo 21:05, 24-09-15 #
No może masz rację - nie pamiętam, bo do promocji przystępowałem już z kwartał temu...

Polub nas na Facebooku!

Najnowsze komentarze

Najlepsze aktywne oferty